فرماندار دره شهر گفت: از ابتدای صبح امروز تاکنون بیش از 14 هزار تعرفه رای در این شهرستان توزیع و به صندوق های رای انداخته شده است.
کد خبر: ۴۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی اکبر شفیع زاده  افزود: از نخستین ساعات صبح امروز مردم این شهرستان حضور پررنگی در شعب اخذ رای داشته که در مقایسه به دوره های قبل پر رنگ تر است.
 
وی ادامه داد: درصد مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل بیشتر و پر شور تر است و لحظه بر لحظه بر تعداد شرکت کنندگان و صفوف رای دهندگان اضافه می شود.
 
وی اظهار کرد: انتخابات در این شهرستان خوشبختانه در کمال آرامش و سلامت در حال برگزاری است و تاکنون هیچگونه مشکلی در روند برگزاری آن بوجود نیامده است.
 
فرماندار دره شهر با توجه به حضور پرشور مردم در ساعت های اولیه اخذ رای پیش بینی کرد میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از گذشته باشد.
 
به گفته وی، 140 صندوق در 70 شعبه اخذ رای امروز آرا مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع آوری می کنند.
 
شفیع زاده گفت: از این شمار 47 شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و 21 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار نیز در مناطق شهری دایر شده است.
 
وی افزود: از تعداد 140 صندوق های رای 70 صندوق متعلق به انتخابات ریاست جمهوری و 70 صندوق نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
 
شفیع زاده با بیان اینکه 281 نفر در این شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند، تاکید کرد: مردم و مسئولان در تکاپوی برگزاری انتخابات با شکوه و مشارکت حداکثری هستند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار