مراد یگانه ؛
فرماندار چرداول گفت: انتخابات آزمون وفاداری و اعتقاد قلبی مردم به نظام و یاس و نا امیدی دشمنان و ایجاد امید و پایبندی به آرمان های والای انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه روز جمعه با حضور در یکی از شعب اخذ رای این شهرستان و شرکت در انتخابات افزود: از ساعات اولیه صبح امروز جمعه مردم شهرستان چرداول در نقاط مختلف شهری و روستایی با حضور در شعب اخذ رای حضور یافته اند.

فرماندار چرداول گفت: همچنین بیش از 2 هزار نفر شامل هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نظامی و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را برعهده دارند.

یگانه با اشاره به سابقه مشارکت مردم چرداول در انتخابات گذشته پیش بینی کرد که اکثریت قریب به اتفاق مردم در انتخابات امروز شرکت کنند.

یگانه با بیان اینکه امروز 119 شعبه اخذ رای شامل 9 شعبه سیار و 110 شعبه ثابت آرای مردم رادر نقاط شهری و روستایی چرداول جمع آوری می کنند، ادامه داد: 238 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و 229 صندوق برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف شهرستان در نظر گرفته شده است.
 
وی این مشارکت بالا را بیانگر شعور بالای سیاسی مردم و فراهم بودن فضای آزادی های مدنی و اجتماعی در کشور دانست./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار