فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با ذکر اینکه امروز روز مراجعه به آرا تاثیرگذار برای سرنوشت کشور است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و رای همین مردم و به لطف خداوند به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سید صادق حسینی  اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب برای تشکیل ساختار نظام به آرا عمومی مراجعه کرد و این روند همچنان ادامه دارد و مردم در صحنه های حساس با حضور خود در پای صندوق های رای نه تنها سرنوشت ساز شده اند بلکه موجب پیشرفت کشور نیز هستند.
 
وی با بیان اینکه مردم پیروز اصلی این میدان هستند افزود: مردم با حضور پرشور خود باید با انتخاب فرد اصلح و شایسته از امنیت کشور دفاع کنند.
 
سردار حسینی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مسئولیت نیروی انتظامی در حفظ امنیت شهرها ، مرزها و اقصی نقاط کشور بسیج و سپاه نیز در کنار نیروی انتظامی مامور حفظ امنیت انتخابات هستند.
 
سردار حسینی یادآور شد: هیچ مشکل و مسئله امنیتی در مراحل مختلف انتخابات وجود نداشته و با همکاری مطلوب نیروهای امنیتی و انتظامی ستادهای انتخاباتی و مردم مشکل ویژه امنیتی گزارش نشده و شاهد انضباط مناسبی در شعب اخذ رای هستیم.
 
وی ضمن توصیه به مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای گفت: تاکید ما این است که مردم از تمام روز و زمان مقرر برای رای دادن استفاده کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا ما شاهد برگزاری مطلوب تر و آرام تر انتخابات در سراسر کشور باشیم و امیدواریم همانطور که مردم در زمان تبلیغات همکاری مطلوبی با ما داشتند در زمان اخذ رای نیز این همکاری را ادامه دهند.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ابراز امیدوارکرد: با مشارکت و همکاری و همراهی مردم فضا به سمت قانونمداری پیش برود و شاهد آن نباشیم که شور وشعف مردم از انتخابات در هر سطحی تلخ شود.
 
به گفته وی تعدادی از نیروهای انتظامی در سراسر استان مستقر هستند و تعدادی نیز بعنوان نیروی احتیاطی آماده خدمت رسانی و تامین امنیت بیشتر در شعب اخذ رای هستند که با توجه به وجود امنیت کامل به این نیروهای احتیاطی نیازی نیست.
 
شایان ذکر است: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
 
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
 
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار