فرماندار ایلام گفت: انتخابات در سطح این شهرستان با آرامش و توام با امنیت در حال برگزاری و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۴۲۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 19 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی در شهر ایلام، تعداد 95 شعبه به صورت ثابت و 3 شعبه هم به صورت سیار برای اخذ رای وجود دارد.
 
وی افزود: هم اکنون تمامی شعبه های اخذ در سطح شهر ایلام فعال بوده و دست اندرکاران انتخابات در قالب هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی کنترل و نظارت کامل در این شعبه ها را به عهده دارند.
 
فرماندار ایلام با بیان اینکه انتخابات در روستاها و انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی و تعرفه‌ای در این شهرستان انجام می شود، یادآور شد: در مجموع 157 شعبه ثابت و سیار (102 شعبه شهری و 55 روستایی) برای انتخابات ریاست جمهوری و 149 شعبه ثابت و سیار (102 شهری و 47 روستایی) برای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان پیش بینی شده است.
 
بسطامی تعداد عوامل اجرایی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را 2 هزار و 800 نفر اعلام کرد و گفت: تمام تلاش مجریان انتخابات، صیانت از آرای مردم است.
 
وی از عموم مردم خواست در ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا حوزه های رای گیری در اواخر وقت با تراکم و ازدحام مواجه نشوند.
 
فرماندار ایلام اضافه کرد: به طور قطع مردم انقلابی شهرستان ایلام همپای دیگر شهرهای سراسر کشور بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه ای دیگر را در تاریخ کشور رقم خواهند.
 
شایان ذکر است:  انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
425 هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار