رییس ستاد انتخاباتی رییسی درایلام:
محمدتقی قاسمی گفت:رئیسی اراده ملت است و بنا به درخواست مردم و با طومارها و درخواست هایی که از طرف علما و شخصیت های علمی و دانشگاهی و مردم داشت، وارد صحنه انتخابات شد.
کد خبر: ۴۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 18 May 2017
رییس ستاد انتخابات رییسی گفت: رئیسی اراده ملت است و بنا به درخواست مردم و با طومارها و درخواست هایی که از طرف علما و شخصیت های علمی و دانشگاهی و مردم داشت، وارد صحنه انتخابات شد.
به گزارش تابناک ایلام ،محمدتقی قاسمی روز گذشته در جمع حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه پیام نور ایلام اظهار کرد: او برای اینکه بیرق با عظمت انقلاب و دفاع از اسلام را به دوش بگیرد وارد صحنه شد اما عده ای از نام او و وارد شدنش به صحنه وحشت کرده اند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان ایلام تاکید کرد: ایشان دارای دکترای حقوق و مدیریت استراتژیک است و به تمامی سیستم های مدیریتی کشور آشنایی دارد.
قاسمی یادآور شد: کشف لانه های فساد هزاران میلیاردی در دولت های مختلف توسط حجت الاسلام رئیسی انجام شده است برای همین عده ای ترسیده اند که اگر وی رئیس جمهور شود جلوی فساد و غارتشان گرفته می شود.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی با یتیمی بزرگ شده، درد و فقر را چشیده و در کاخ های چندین میلیارد تومانی زندگی نکرده است، گفت: وی ضد باند و رانت است و دست چپاولگران به بیت المال را قطع خواهد کرد به همین دلیل عده ای از این وحشت دارند.
وی اضافه کرد: حجت الاسلام رئیسی با تشکیل دولتی چابک، انقلابی، بانشاط و خستگی ناپذیر برای عظمت ایران و عزت ملت جهاد می کند.
وی همچنین از جلال میرزایی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی که در جریان تبلیغات انتخابات جاری مسئولیت ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام را دارد، انتقاد کرد و خطاب به او گفت: شما وکیل مردم هستید اما بدون اجازه مردمی که به شما رای داده اند مسئولیت ستاد روحانی را بر عهده گرفته اید.
قاسمی با بیان اینکه شما از طرف مردم برای یک ماموریت مشخص که دفاع از حقوق آنهاست وکالت دارید، اظهار کرد: شما باید حقوق این یک ماه که در خدمت ستاد روحانی بوده اید را از شخص ایشان بگیرید نه از مجلس.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار