امام جمعه ایلام یادآور شد: تراز و جایگاه نظام اسلامی در عرصه بین المللی با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای ارتقاء یافته و چشم طمع دشمنان را برای ضربه زدن به این نظام الهی کور می کند.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 17 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی اظهار کرد: انتخابات یکی از نمادهای حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است ، ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 38 سال گذشته مشارکت شایان توجهی در انتخابات داشته و این حضور نشان دهنده محبوبیت ، مقبولیت و مردمی بودن این نظام است.
 
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در این میان از یک مزیت و اهمیت دوچندانی برخوردار است، چراکه دومین شخصیت سیاسی کشور پس از رهبری تعیین می شود و رئیس جمهور سکان مدیریت اجرایی کشور را که از مهم ترین مسئولیت هاست، بر عهده می گیرد.
 
امام جمعه ایلام یادآور شد: تراز و جایگاه نظام اسلامی در عرصه بین المللی با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای ارتقاء یافته و چشم طمع دشمنان را برای ضربه زدن به این نظام الهی کور می کند.
 
لطفی تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی ، ملی ، انقلابی و اسلامی هر ایرانی مسلمان و انقلابی است و همه باید با احساس وظیفه در این برهه حساس که دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات گسترده در صدد حضور کمررنگ مردم هستند، وفاداری خود را به آرمان های امام و شهدا و انزجار خود را از توطئه های دشمنان ابراز کنند.
 
وی اضافه کرد: شور و شوق انتخاباتی بسیار خوبی در میان گروه های مختلف مردم برای حضور در صحنه انتخابات مشاهده می شود و بی شک یکی از حماسی ترین مشارکت ها در این دوره به ثبت خواهد رسید.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: عموم مردم باید با آگاهی و بصیرت پای صندوق های رای حضور یافته و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند، چراکه مسئولیت اجرایی کشور را باید به دست کسی بسپارند که بتواند در راستای حل مشکلات مردم و بویژه اقشار مستضعف گام بردارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین لطفی یادآور شد: مردم استان ایلام نیز در ادوار گذشته بالاترین مشارکت را در انتخابات داشته اند و در دوره گذشته نیز مشارکت 85 درصدی را به ثبت رساندند و بدون شک نیز در این برهه به ندای امام راحل (ره) که انتخابات میراث گرانسنگ ایشان است و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حضوری دشمن شکن خواهند داشت.
 
وی اضافه کرد: هرچه حضور مردم پررنگ تر باشد بر عزت ، عظمت و شکوه ملی ایران اسلامی اضافه شده و استحکام نظام را در مقابل فتنه انگیزی دشمنان بالا می رود.
 
به گزارش  تابناک ایلام؛دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
 
استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت در غرب کشور قرار دارد و براساس اعلام ستاد انتخابات استان، 425 هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار