سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در گفتگو با خبرنگا ما ارایه هر گونه لیستی را از سوی این شورتکذیب کرد وگفت : انتشار لیست حمایتی شورای شهر ایلام کذب است
کد خبر: ۴۲۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 16 May 2017
در طول یکماهه اخیر همواره لیستهایی تحت عنوان "لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ایلام"درفضای مجازی استان منتشر شده وهربار نیز سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ،این لیستها را جعلی عنوان کرده اند.
 
به گزارش تابناک ایلام ،اخیرا لیستی هفت نفره تحت عنوان " لیست مورد حمایت اصلاح طلبان " برای شورای شهر ایلام به سرعت در فضای مجازی استان دست به دست می شود،که این بار هم انتشار این لیست واکنش سخنگوی وررای سیاستگذاری اصلاح طلبان ایلام را در پی داشت.
 
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در گفتگو با خبرنگا ما ارایه هر گونه لیستی را از سوی این شورا تکذیب کرد وگفت : انتشار لیست حمایتی  شورای شهر ایلام کذب است
جواد شرف خانی اظهار کرد: با توجه به تعدد کاندیداهای اصلاح طلب در شهر ایلام که بعضا جزو اصلاح طلبان راستین و ثابت قدم در استان هستند ، گزینش از میان این نامزدها و ارائه لیست ۷ نفره میسر نبوده است.
 
شرف خانی افزود: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به عنوان مرجع تصمیمیات جریان  اصلاحات که مورد تائید بزرگان این جریان نیز میباشد ضمن احترام به همه کاندیداهای اصلاح طلب، انتساب هرگونه لیست به این جریان را تکذیب می نماید. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار