معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از افزایش هفتاد برابری اعتبارات مصوب حوزه جوانان در دولت یازدهم خبر دادو توجه به سازمان های مردم نهاد جوانان را از دستاوردهای ارزنده وزارت ورزش و جوانان دانست.
کد خبر: ۴۲۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 16 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالحمید احمدی در جمع دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایلام افزود: قرار گرفتن ایلام در صدر استان های جوان کشور نعمت و فرصت بزرگی است که همه در تلاش هستیم از مزیت های آن برای خود جوانان بهره برداری کنیم.
 
وی تاکید کرد: یکی از تلاش های وزارت ورزش و جوانان در سال های اخیر توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد جوانان بوده که در این حوزه هم نتایج بسیار خوبی بدست آمده است اگر چه هنوز با حد مطلوب فاصله است اما امیدواریم در سال های آینده بتوانیم به آن حد مطلوب برسیم.
 
احمدی یادآور شد: افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد از 600 سمن به حدود 2 هزار سازمان مردم نهاد جوانان در کشور یکی از نشانه های مهم توجه دولت به تشکل های غیردولتی و جوانان است.
 
وی اضافه کرد: علاوه بر این موضوع با تدابیری که در بودجه سال جاری دیده شد، 20 درصد از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه جوانان اختصاص می یابد که با این اتفاق خوشایند، اعتبارات حوزه جوانان به نسبت چهار سال گذشته هفتاد برابر خواهد شد.
 
احمدی بر حضور حداکثری جوانان در انتخابات تاکید کرد و گفت: فعالان اجتماعی و دبیران سازمان های مردم نهاد به عنوان یکی از قشرهای تاثیرگذار جوانان نقش بسیار مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند و باید این تکلیف ملی و شرعی را به درستی انجام دهند .
 
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: اینکه جوانان و مردم چه نگاه و سلیقه ای داشته باشند و به چه کسی رای دهند تفاوت نمی کند ، مهم حضور و مشارکت آنها است .
 
وی اضافه کرد: اگر مشارکت عمومی در انتخاباتی بالا رود نتیجه هم درست و مطلوب خواهد بود ، اما عدم مشارکت باعث انتخاب حداقل ها می شود و این یک آسیب بزرگ برای جامعه محسوب می گردد.
 
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه در نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری اداره های کل ورزش و جوانان منطقه 3 کشور (کرمانشاه، لرستان، همدان و مرکزی) در ایلام شرکت کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار