کد خبر: ۴۲۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 16 May 2017
این روزها، داغ‌ترین زمان تبلیغات انتخاباتی است و در اکثر شهرها و روستاها، حجم تبلیغات شوراهای محلی به اندازه‌ای زیاد شده که معابر را در خود غرق کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها، دیدن پوستر، تراکت و تبلیغات کاغذی روی زمین و درخت و دیوار و سیم برق، مسئله ای عادی است ولی کسی دقت نمی کند روز پس از انتخابات، باید چهره شهر را از این همه کاغذ و تبلیغات، پاک کرد.
 
کار اصلی پاکسازی تبلیغات، بر عهده رفتگران یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه است که در انتخابات، از همه بیشتر به زحمت می افتند. یکی از این زحمتکشان در گفتگو با خبرنگار ما درباره سختی های کارش در این روزها گفت: بعضی وقتها مجبوریم برای پاک کردن تبلیغات پوستری، دیوارها و اموال عمومی را با کاردک بسابیم تا این تبلیغات پاک شود.
 
او درباره تبلیغات برخی نامزدها که با اسپری رنگ، نام و نشان تبلیغاتی خود را روی دیوارها و پست های مخابرات و برق نوشته اند، گفت: برای پاکسازی این تبلیغات هم کار زیادی داریم که از رنگ آمیزی دیوار بزرگراه ها و معابر تا شستشوی کامل برخی از معابر بر عهده ما می افتد و باید شهر را به وضعیت اولیه برگردانیم.
 
بجاست علاوه بر نامزدهای انتخاباتی، اعضای ستادهای تبلیغات، هم قانون را در مورد تبلیغات رعایت کنند تا چهره شهر اینطور زشت و ناموزون نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار