فرماندار چرداول با بیان اینکه شما در راه صیانت از نظام اسلامی با ارزش ترین اعضای خود را فدا کردید، افزود: نهادینه کردن فرهنگ و ایثار شهادت نیاز امروز جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۴۲۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 16 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز سه شنبه با حضور در منزل شیرزاد فتاحی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، رسیدن ایران به قله های رفیع اقتدار و عظمت را مدیون فداکاری ها و از خود گذشتگی های جانبازان دانست.
 
وی با بیان اینکه شما در راه صیانت از نظام اسلامی با ارزش ترین اعضای خود را فدا کردید، افزود: نهادینه کردن فرهنگ و ایثار شهادت نیاز امروز جامعه بویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.
 
یگانه با تاکید بر اینکه در هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم به خانواده های شهیدان و جانبازان توجه نشده است، یاداور شد: رئیس جمهوری به صورت هفتگی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و بر رسیدگی مسئولان به مشکلات و درخواست های آنان تاکید و اهتمام ویژه ای دارند.
 
فرماندار چرداول خدمات دولت به ایثارگران و جانبازان را مهم دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم خود را خدمتگزار جانبازان و خانواده های ایثارگران می داند و باعث افتخار است که تمام مصوبات مربوط به این قشر خوشنام و فداکار را اجرایی کرده و از این خدمت بی منت به خود می بالد.
 
وی گفت: دکتر روحانی در حدود چهار سال گذشته قرابت و حس همدردی نزدیکی با جانبازان داشته است زیرا خودش از جنس ایثارگران و بزرگ شده جبهه ها و دفاع مقدس است به همین خاطر توجه خاصی به جامعه ایثارگران و جانبازان سرافراز به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس دارد.
 
وی معافیت از پرداخت مالیات و رایگان بودن حق انشعاب آب، برق و گاز برای اولین بار برای رزمندگان دارای 24 ماه سابقه حضور در جبهه ها را از دیگر اقدامات دولت برای خدمات رسانی مناسب به ایثارگران اعلام کرد.
 
یگانه افزود: جانبازان شهیدان زنده و سند مظلومیت ملت ایران در برابر دشمنان هستند و مردم با دیدن این اسوه های مقاومت بیشتر از همیشه ارزش دفاع مقدس، استقلال و آزادی را درک و لمس می کنند.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد، در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد 195 شهید، 400 جانباز و 19 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار