معاون امور بانوان استانداری ایلام از همه زنان و دختران واجد شرایط رای خواست به عنوان نیمی از جمعیت کشور سهم خود در ادای تکلیف سیاسی با حضور پر شور در انتخابات ادا کنند.
کد خبر: ۴۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 16 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛زینب شیرخانی اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و سیاسی است که نباید به آن بی توجه بود.
 
وی تاکید کرد: بانوان اگر به دنبال پیگیری مطالبات خود و بهتر شدن شرایط خود هستند در عرصه های مختلف به ویژه عرصه سیاسی کشور باید حضور چشمگیر داشته باشند.
 
وی افزود: ثبت نام بسیاری از بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر بیانگر بلوغ سیاسی آنان و نشان از خودباوری و اعتماد به توانمندی خودشان است که این امر قابل تحسین است.
 
شیرخانی گفت: زنان بخشی از جامعه هستند و نباید آنان را در مناسبات سیاسی کشور نادیده گرفت زیرا بانوان به عنوان نیمی از جمعیت افزون 50 درصد جمعیت رای دهنده بالقوه نیز محسوب می شوند و می توانند نقش مهمی در سرنوشت کشور ایفا کنند.
 
وی از زنان و دختران ایرانی خواست که با حضور پر شور در انتخابات بر نشاط و شور آن در این دوره از انتخابات همچون قبل بی افزایند و حضور آنان موثر و آگاهانه باشد.
 
وی اظهار کرد: بی توجهی و عدم حضور در انتخابات خیانت به بقیه است و به نوعی کنار کشیدن از سهیم بودن در سرنوشت و آینده مملکت است که این امر باعث کم رنگ شدن حضور زنان می شود.
 
وی ادامه داد: اکنون به مدد انقلاب زنان ایرانی در همه عرصه ها به خوبی هویت و توانمندی خود را نشان داده اند و به همه ثابت کرده اند که با حفظ عفاف و حجاب خود در میادین ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و تولید و سیاسی می توانند نقش آفرینان خوبی باشند.
 
وی از همه بانوان خواست تا حضور پر شور و آگاهانه ای در انتخابات جمعه داشته باشند و سهم خود در ادای تکالیف سیاسی جامعه را به خوبی ادا کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار