مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: سرانه فضای ورزشی سیروان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۲۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 12 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده در جشنواره نشاط و امید در محل سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش شهر لومار با خیر مقدم و تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به حضار اظهار داشت:   شهرستان سیروان به دلیل نوپا بودن دارای سرانه ورزشی کمتری نسبت به سایر شهرستان‌ها بوده و در صدد هستیم در سال جاری با توجه به بهبود اعتبارات ملی و استانی بتوانیم با تکمیل سالن ورزشی رزمی سرانه فضای ورزشی در این شهرستان افزایش دهیم .

وی ادامه داد: در آینده نزدیک سالن چند منظوره بخش کارزان که از محل اعتبارات وزارت نفت ساخته می‌شود کلنگ احداث این فضا به زمین زده خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: با توافق به عمل آمده با فرماندار سیروان در سال جدید عملیات احداث استادیوم چمن و پیست دو و میدانی از محل اعتبارات شهرستان شروع خواهد شد.

حیدرزاده در پایان از بانیان این جشنواره تشکر و قدردانی کرد و از آحاد مردم بخصوص ورزشکاران و جوانان خواست که در روز 29 اردیبهشت با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافزایند.

فرماندار سیروان در ادامه، جوانان را سرمایه‌های گران‌بهای مملکت برشمرد و گفت: می‌توان گفت بهار نظام انقلاب همین جوانان هستند.

بهمن جلیلیان با تاکید بر نبود زیرساخت‌های ورزشی مناسب در شهرستان افزود: امیدواریم در سال جاری با قول‌های که مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام داده‌اند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر جوانان در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار