در این دوران شاهد آرامترین رابطه بین کارگر و کارفرما بودیم و در عین حال برای دولت آینده برنامه‌هایی در پیش داریم که یکی از این برنامه‌ها تهیه مسکن کارگران است.
کد خبر: ۴۱۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 01 May 2017
به گزارش تابناک : علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم روز کارگر در مرقد امام راحل برگزار شد، گفت: در چهارسالی که گذشت تلاش کردیم تا خرابی‌های دولت گذشته را ترمیم کنیم و از این بابت به کارگران هیچ دروغی نگفتیم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم روز کارگر در مرقد امام راحل برگزار شد، گفت: در چهارسالی که گذشت تلاش کردیم تا خرابی‌های دولت گذشته را ترمیم کنیم و از این بابت به کارگران هیچ دروغی نگفتیم.

وی بابیان اینکه وقتی یک کارخانه خاموش می‌شود زندگی کارگران و بازنشستگان نیز به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد،‌ گفت: در دولت یازدهم دیگر از این رفتار دولت قبل که پول ناچیزی به جیب مردم ریخته شود و در ادامه در ازاء افزایش تورم تا پنج برابر این مبلغ به صورت هزینه از جیب مردم خارج شود، خبری نبود.

او ادامه داد : در این دوران شاهد آرامترین رابطه بین کارگر و کارفرما بودیم و در عین حال برای دولت آینده برنامه‌هایی در پیش داریم که یکی از این برنامه‌ها تهیه مسکن کارگران است.

وزیر کار افرود: با وجود هزینه زیادی که خرج مسکن مهر شد اما باری از روی دوش کارگران برنداشت. ما به دنبال حل مساله مسکن کارگران و بازنشستگان هستیم و بنا داریم که در آینده همه افراد و کارگران قراردادی و موقت نیز به دفترچه بیمه اجتماعی دسترسی پیدا کنند، در حقیقت هر ایرانی یک دفترچه داشته باشد امیدواریم در آینده کسی در کارخانه‌ها دچار حادثه نشود و از حوادث کاسته شود.

او در انتها به برپایی مراسم در مرقد امام راحل اشاره کرد و گفت: امسال در این مراسم دوباره با امام عهد می‌بندیم و همچون امام که هرگز دروغ نگفت ما هم با راستی و درستی برای بهتر زندگی کردن همه مخصوصا کارگران و بازنشستگان تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

پس از خاتمه سخنرانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوبت به سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رسید.



منبع : ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار