بیمارستان شهدای زاگرس وابسته به تامین اجتماعی ایلام (میلاد 4) همزمان با روز جانباز و روز جهانی کار و کارگر به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با 6 بیمارستان دیگر در کشور توسط رئیس جمهوری افتتاح شد.
کد خبر: ۴۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 01 May 2017
 همزمان با روز جهانی کارگر و در مراسمی با حضور رئیس جمهوری هفت مرکز درمانی جدید تامین اجتماعی در شهرهای مختلف افتتاح شد.
 
بیمارستان امیرکبیر اهواز (میلاد 5)، بیمارستان شهدای زاگرس ایلام (میلاد 4)، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهریار سلماس، درمانگاه چمستان شهرستان نور، درمانگاه عمومی مریوان، درمانگاه ایوانکی سمنان، راه اندازی دستگاه های آنژیو گرافی و ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان (میلاد 2) امروز به بهره برداری رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است.
 
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان شهدای زاگرس در واقع نمونه مشابه ولی کوچک تر بیمارستان میلاد تهران است که همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی را دارد.
 
دکتر کریم لاله ماژین افزود: 55 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 70 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و قرار است با 250 نفر کادر درمانی، تخصصی، اداری و تاسیساتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه دهد.
 
وی تاکید کرد: عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام امروز با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص آماده ارائه خدمت به شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
 
دکتر لاله ماژین یادآور شد: همه بخش های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه های پزشکی مورد نیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
 
وی اضافه کرد: آسفالت و موزاییک محوطه بیمارستان نیز انجام شده و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای این مرکز درمانی خریداری شده است.
 
در مراسم افتتاح این بیمارستان محمدرضا مروارید استاندار ایلام، همتی معاون درمان سازمان تامینی اجتماعی و مدیران و مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه تامین اجتماعی و بخش درمان استان ایلام حضور داشتند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار