شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به دنبال هتک حرمت ساحت مقدس امام رضا (ع) در مراسم افتتاح ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان ایلام، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 29 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام روز شنبه با صدور این بیانیه ضمن محکومیت این اقدام موهن از مسئولان دستگاه های امنیتی و قضایی استان خواستار برخورد قاطع با عوامل این حرکت وقیحانه شد.
 
متن این بیانیه به این شرح است: هتک حرمت ساحت قدسی ائمه معصومین (علیهم السلام) سناریوی نخ نما شده عده ای غافل و منافق زمان بوده که هدفی جز تخریب باورهای عمیق جامعه نداشته و عوامل این اقدامات موهن و نفرت انگیز به عنوان اذناب و مواجب بگیران هدفی جز جلب رضایت و تحقق هدف اربابان خود ندارند.
 
در این میان توهین به امام رئوف و ملجا درماندگان حضرت امام رضا(ع) در استان یکدست شیعه و محب اهل بیت (ع) ایلام اقدامی ضد دینی و موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و شیعیان است که موجب برانگیخته شدن انزجار و واکنش به موقع و همه آحاد مردم به ویژه مراجع معظم تقلید، چهره ها و شخصیت های برجسته دینی و سیاسی شده است.
 
بر این اساس اعلام نفرت و انزجار و محکومیت توأم با درخواست اقدام عاجل و قاطع مقامات و مسئولان قضایی و امنیتی نسبت به این عمل وقیحانه به خصوص توهین کننده شیطان صفت و تشویق کنندگان و حامیان این شخص، ابتدایی ترین وظیفه دینی هر انسان آزاده، متدین و انقلابی اصیل است که علی القاعده رسالت و مسئولیت خواص با بصیرت و نهادها بیش از دیگران است.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن محکومیت این عمل وقیحانه و شرم آور، از صدور بیانیه مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی و علوی گرگانی و موضعگیری های به موقع و کوبنده حضرت آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه شهرستان ها، علما، روحانیون و مردم ولایت مدار و با بصیرت این استان سرافراز و معطر به خون شهیدان صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و خواستار پیگیری و تعیین تکلیف این عمل ضد دینی توسط مقامات قضایی و امنیتی برای عبرت سایرین و دیگر خناسان و جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات نفرت انگیز است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار