اما در کمال ناباوری این روزها خبری به دست ما رسید مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بازنشسته فرمانداری شهرستان مهران در سبکی جدید !با مشت ولگد آقای فرماندار تودیع و ایام بازنشستگی خود را اینچنین آغاز کرده است.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 28 April 2017
تابناک ایلام::معمولا در عرف اداری کشور مرسوم است ،وقتی که یک مدیر پس از دوره ای ولو کوتاه ،جایگاه خود را ترک نموده وبه شخص جدیدی واگذار می کند ،در مراسمی تحت عنوان "تودیع ومعارفه " مدیر سابق را تودیع و مدیر جدید را معرفی می کنند.
 
حال شما تصور کنید کارمندی پس از 30 سال خدمت وتلاش در یک مجموعه که خانواده دوم وی محسوب می شود ،باید از خانواده اش جدا شود ! در چنین وضعیتی صرفنظر از موهایی که دراین مجموعه سفید کرده  ودوران جوانی اش را وقف آن کرده ، چگونه باید با وی رفتار شود ؟
 
مگر غیر از این است از چنین فردی ولو اینکه رییس از کار او رضایت نداشته باشد ،باید محترمانه تودیع و به پاس زحماتی که سی سال برای مجموعه کشیده اند تجلیل به عمل آید ؟!درچنین شرایطی اگر به او لوح نمی دهند ،حرفی نیست  ،لااقل با لبخندی روانه اش کنند تاباخاطراتی شیرین از مجموعه جدا شود.
 
اما در کمال ناباوری این روزها خبری به دست ما رسید، مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بازنشسته فرمانداری شهرستان مهران در سبکی جدید !با مشت ولگد آقای فرماندار تودیع و ایام بازنشستگی خود را اینچنین آغاز کرده است.
 
گرچه در صحت وسقم این خبر شکی نیست و لاپوشانی کردن موضوع به سبک این روزهای روابط عمومی ادارات در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی کند ،اما جناب فرماندار بهتر است با تلنگری به خودشان بیایند و چشمانشان را باز کنند ،و واقعا در یابند که در کدام مقطع تاریخی خدمت می کنند؟
 
الان سال 96 و اینجا مهران است ،دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران که بر پایه عقلانیت و اسلامیت وحفظ کرامت انسانها شکل گرفته و نزدیک به چهار دهه از پایان سلطنت طاغوت می گذرد . رفتارهای دیکتارتور مابانه ،کشیده زدن بر صورت مردم وکارمندان ،قلدر مابی ،و خان بازی وپدر سوخته خطاب کردن دیگران نزدیک به چهل سال است در کنار جسد طاغوت در خاک مدفون شده است .
آقای فرماندار به کجا چنین شتابان ؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
آقای مراد.ک....پشتش از جای دیگری گرم است
مهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
با سلام خدمت استاندار محبوب ایلام
فرماندار مهران هر از گاهی کاری زشت که به دور از شأن نماینده عالی دولت است انجام میدهد مردم مهران از حضرتعالی درخواست دارند هر چه سریعتر این دندان پوسیده را بکنید و دور بریزید که هم با آبروی حضرتعالی بازی می کند و هم با حیثیت دولت.ایشان با حرکات قلدرمآبانه ما را یاد خان های دوران رژیم گذشته می اندازد.
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
میشه یه سوال از جناب فرماندار مهران بپرسین که جهت در اختیار قراردادن سهم تردد انفرادی زوار به عراق چه حق السهمی از بعضی دفاتر گردشگری استان طلب میکردن ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار