در گفتگوی اختصاصی تابناک ایلام با رییس ستاد انتخاباتی روحانی درایلام مطرح شد:
جلال میرزایی اظهار کرد: این حرکت ناشی از یک اشتباه فردی بوده وربطی به جریان اصلاحات وستاد انتخاباتی روحانی ندارد . کما اینکه در همان لحظات ابتدایی این موضوع را به شدت محکوم نمودیم.
کد خبر: ۴۱۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 28 April 2017

بدنبال حاشیه های ایجاد شده در روز افتتاح ستاد حسن روحانی دراستان ایلام ،و سخنان هتاکانه مجری به ساحت مقدس امام هشتم ،موج عظیمی از واکنشهای مردمی ،دوستداران اهل بیت ،علما،سیاسیون و ائمه جمعه وجماعات استان ایجاد شد.

دراین بین موضوعی که بیش از هرچیز دیگری نمود داشته است ،بسیاری از چهرها و جریانات مخالف اصلاج طلبان ،این موضوع را به کل این جریان تعمیم داده و عده ای نیز پا را فراتر نهاده واین تصمیم را خروجی اتاق فکر دولت دراستان قلمداد نموده اند .

برای روشن شدن این موضوع خبرنگار تابناک ایلام به سراغ رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان ایلام رفت واصل موضوع را از ایشان جویا شد.

رییس ستاد روحانی دراستان ایلام به خبرنگار ما گفت :از اینکه فردی با این سخنان ،باعث جریحه دار شدن احساسات پاک مردم وائمه جمعه وجماعات وعلمای استان شده خیلی متاسف هستیم.

جلال میرزایی اظهار کرد: این حرکت ناشی از یک اشتباه فردی بوده وربطی به جریان اصلاحات وستاد انتخاباتی روحانی ندارد . کما اینکه در همان لحظات ابتدایی این موضوع را به شدت محکوم نمودیم.

وی ادامه داد: برادران اصلاح طلب درستاد انتخابات استان ،همگی از فرزندان این دیار و از دوستداران اهل بیت عصمت وطهارت بوده وهمانند سایر اقشار استان از این حادثه ناراحت ومتاسف هستند . از نظر ما این حرکات در جامعه مذهبی ما ،حرکتی غیر قابل قبول ومردود است .

رییس ستاد روحانی بیان داشت: مجموعه ستاد درخدمت یکی از پرورش یافتگان مکتب اهل بیت است.در همان روز که این موضوع اتفاق افتاد با دکتر پزشکیان صحبتی داشتم وایشان هم در سخنرانی همان روز تذکرات لازم را دادند.

میرزایی افزود:تاکید دکتر پزشکیان مبنی بر" عدم بازی اعتقادات مردم ،واحترام به دیدگاه مخالفین ومنتقدین واینکه لازمه توسعه یافتگی داشتن سعه صدراست" نشات گرفته از توجه اصلاح طلبان به رویه های صحیح و اصوالی در انتخابات پیش رو است،بنابراین نباید دیدگاه وعمل یک فرد را به کل اصلاح طلبان تعمیم داد.

جلال میرزایی تصریح کرد: انتظار ما از ائمه محترم جمعه وجماعت سراسر استان این است که با توجه به شرایط خطیر کشور واهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری وتثبیت مردمسالاری به آرام شدن فضای جامعه کمک کنیم.

رییس ستاد روحانی خاطرنشان کرد: ما نباید تحت هیچ شرایط برنامه دشمنان نظام را در راستای مخدوش کردن وناامن سازی امنیت کشور در آستانه انتخابات فراموش کنیم .کما اینکه حادثه تروریستی اخیر درمیرجاوه که به شهادت جمعی از فرزندان عزیز این آب وخاک شد، نشات گرفته از این برنامه شوم دشمنان بود.بنابراین دراین شرایط ، تنها راه سد نمودن توطئه دشمنان ،ایجاد وحدت وحفظ آرامش جامعه است.

وی تاکید کرد : ضمن احترام به احساسات پاک مردم خوب استان، لازم است با پرهیز از رفتارهای هیجانی وغیر قانونی ، اجازه دهند درارتباط با این اشتباه فردی ،مراجع قانونی براساس قانون رسیدگی لازم را به عمل آورند.

میرزایی درپایان یاد آور شد:اصلاح طلبان تابع قانون هستند ،وبه دغدغه ائمه جمعه وجماعات که فارغ از مسایل سیاسی وجناحی ،نگران ارزشها واعتقادات مذهبی هستند، احترام می گذارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عنایت گل نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
اگه این یک حرکت فردی بود شمای نماینده مجلس استیدوفرهیختگان دانشگاه ها چرا بی تفاوت ماندید پس جرم شما کمتر از این آقا نخواهد بود
وخدا خواهد که عدوه شود سبب خیر
عنایت گل نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
اگه این یک حرکت فردی بود شمای نماینده مجلس استیدوفرهیختگان دانشگاه ها چرا بی تفاوت ماندید پس جرم شما کمتر از این آقا نخواهد بود
این است که گویند
خدا خواهد که عدوه شود سبب خیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار