فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت :عصر روزچهارشنبه مقدار200کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با کار مشترک اطلاعاتی و عملیاتی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۱۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 27 April 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ محمد محمدی درگفتگو با خبرنگارما گفت :این عملیات مطابق اطلاعات واصله و کارهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدروطی عملیات مشترک پلیس مبارزه بامواد مخدر استان های ایلام، لرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بدره صورت گرفت.

وی افزود:در این راستا با استفاده از شگردهای انتظامی و امنیتی و عملیات به موقع نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر،دودستگاه خودرووهمچنین دو نفر متهم دستگیر شدندکه تحویل مراجع قانونی گردیدند.

محمدی افزود:جاسازی ماهرانه این مقدارمواد مخدر در پشم گوسفندان و استفاده از پوشش خودرونیسان برای جابجایی و فریب ماموران صورت گرفته که با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس ،شناسایی وکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به عزم جدی نیروهای پلیس برای مبارزه با مواد مخدر افزود:یکی از وظایف جاری پلیس ،مبارزه با تولید ، توزیع ونگهداری مواد مخدر است که این امر به صورت شبانه روزی درحال انجام است واشراف اطلاعاتی کاملی براین مواردوجود دارد.

وی افزود:مواد مخدر از جمله مهمترین آسیب های اجتماعی هستند که جامعه با آن درگیر است و عواقب بسیار ناگواری برای خانواده ها به دنبال داردکه از این رویکی از مهمترین مواردموردارزیابی و بررسی و پیگیری پلیس است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار