فرماندار بدره گفت: برای بهسازی و نوسازی فضاهای شهری بدره و زیر ساخت های آن بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده و چهره شهر به صورت عینی و ملموس تغییر کرده است.
کد خبر: ۴۱۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 26 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سیروس مرادحاصلی  اظهار کرد: این اقدامات شامل روکش آسفالت معابر، جدول کشی و سنگ فرش خیابان ها و کوچه ها، بهسازی و ترمیم فضای سبز و احداث ساختمان آتش نشانی است.
 
وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت 12 هزار مترمربع از معابر شهری با بهره گیری از سه هزار تن آسفالت و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات قیر یارانه ای و همچنین منابع داخلی انجام شد که نمونه بی نظیری از نوسازی معابر شهری در بدره است.
 
مرادحاصلی با اشاره به اهمیت بهسازی و نوسازی معابر شهری تاکید کرد: از محل اعتبارات استانی 2 میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت پیاده روها، زیبا سازی محیطی، پاکسازی محیط شهری و کاشت گل و گیاهان زینتی و اصلاح چمن ها تخصیص یافت که انجام نقش مهمی در زیبا سازی فضاهای این شهر داشته است.
 
وی احداث ساختمان مستقل آتش نشانی را از جمله طرح های ضروری در این شهر دانست و گفت: عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شهر بدره با 2 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار آغاز شده است.
 
فرماندار بدره با اشاره به قرار گرفتن این شهر در مسیر اصلی ارتباطی جنوب و مرکز استان اضافه کرد: با توجه به عبور مسافران و گردشگران از این شهر همچنین وجود جاذبه های طبیعی و توریستی که همه ساله مهمانان زیادی را به این شهر فرا می خواند، لزوم زیبا سازی و نماسازی شهری دو چندان می شود.
 
وی افزود: ورودی های شهر بدره از دو سمت به نحو مطلوبی ساماندهی شده و فضاهای مناسب برای استقرار موقت مسافران و گردشگران فراهم شده تا علاوه بر ایجاد امکانات رفاهی و استراحتگاهی مناسب، جلوه های بصری خوبی نیز ایجاد شود.
 
به گزارش ایرنا، بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای چهار هزار و 311 خانوار و 15 هزار و 614 نفر جمعیت است که از این تعداد چهار هزار و 278 نفر شهری و 11 هزار و 336 نفر روستایی هستند.
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و در تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت و دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار