یک امتیاز حاصل تلاش استقلال در آزادی؛
تیم های هفت امتیازی استقلال تهران والاهلی امارات از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت20:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 25 April 2017
تیم های هفت امتیازی  استقلال تهران والاهلی امارات از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت20:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ برای تیم استقلال دراین دیدار رحمتی،غفوری،رابسون جانواریو،حیدری،کریمی،پادوانی،زکی پور،نورافکن،ابراهیمی،فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی به میدان رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 8 ارسال بازیکن استقلال دراختیار دروازه بان استقلال قرار گرفت.دقیقه18 ضربه عبدالعزیز وارد دروازه استقلال شد تا این تیم اماراتی از حریف خود پیش افتد. 22 ضربه سر کاوه رضایی خطرناک از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه31 ضربه آزاد یعقوب کریمی توسط گلر الاهلی دور شد.دقیقه 38 شوت احمد سلیم با برخورد به دیواره دفاعی استقلال دور شد تا بازی همچنان با یک گل به سود الاهلی دنبال شود.دقیقه43 ضربه آزاد بازیکن الاهلی با ضربه سر هم تیمی اش به بیرون رفت.دقیقه45 ضربه عبدالعزیز از کناردروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 45 ارسال ابراهیمی از جناح چپ در اختیار ماجد ناصر قرار گرفت تا نیمه اول با برد الاهلی به پایان برسد.
 
دقیقه 47 ضربه بازیکن استقلال از بالای دروازه الاهلی به بیرون رفت.استقلالی ها دراین دقایق توپ و میدان را در اختیار دارد و ضربات خطرناکی را به روی دروازه ارسال می کنند. دقیقه55 ضربه سر بازیکن استقلال با اختلاف از کناردروازه الاهلی به بیرون رفت.دقیقه58 ضربه سر کاوه رضایی وارد دروازه الاهلی شد تا تلاش بی وقفه استقلال به ثمر بنشیند.دقیقه61 ضربه زمینی بازیکن الاهلی در اختیار رحمتی قرار گرفت.دقیقه 70 شوت وریا غفوری از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 83 ضربه بازیکن الاهلی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت. در دقایق پایانی حملات دوتیم به بار ننشست تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار