سرپرست معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: پوستر هفته قرآن و عترت استان ایلام هم‌زمان با برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی این استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 25 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عظیم ایدی اظهار کرد: دومین هفته قرآن و عترت (ع) استان ایلام باهدف تولید و ارائه دستاوردهای قرآن و عترت (ع) و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز و مؤسسات مردمی استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

  وی، تصریح کرد: تاکنون بالغ‌بر هشتاد اثر در بخش‌های مختلف هنری به دبیرخانه این جشنواره از نقاط مختلف استان  ارسال‌شده و با توجه به تصویب تمدید مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره تا پایان خردادماه سال جاری از سوی شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند. 

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در هفته قران و عترت (ع) استان، گفت: این جشنواره در 4 رشته نقاشی، گرافیک (پوستر) عکس و خوشنویسی برگزار می‌شود که رشته نقاشی در دو رده سنی بزرگ‌سال و کودک و نوجوان برگزار می‌شود. 

  ایدی، افزود: جشنواره‌های حفظ و تلاوت، جشنواره آواها و نغمات آیینی قران کریم، جشنواره مقاله‌نویسی و انشانویسی و جشنواره شعر و داستان ازجمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت (ع) استان ایلام است و همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای قرآنی استان در مرکز استان دایر خواهد شد. 

  وی، در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره‌های مختلف این هفته می‌تواند آثار خود را به آدرس خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد و معاونت قرآن و عترت ارسال کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار