رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول از هزینه کرد 400 میلیون ریال برای نوسازی منازل سازمانی و اداری شهر سرابله خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 25 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد اسفندیاری اظهار کرد: منازل سازمانی شهر سرابله با همت و پیگیری های این اداره و حمایت های فرماندار چرداول ساماندهی شده و بازسازی و نوسازی آنها در حال انجام است.
 
وی از عزم راسخ و اراده محکم برای ساماندهی و تعمیرات اساسی این واحدها و استفاده قانونی و نگهداری این منازل سازمانی خبر داد و افزود: منازل سازمانی شهر سرابله بیش از 12 سال است که بدون قرارداد و تعمیرات اساسی و با دست به دست شدن مسئولان و کارمندان ادارات سطح شهرستان در وضعیت بد و نامطلوبی بسر می بردند که از آبان ماه سال گذشته ساماندهی آنها و مقید کردن ساکنان بر عقد قرارداد آغاز شد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: با پیگیری های فرماندار و برگزاری منظم کمیسیون ماده یک که واگذاری منازل سازمانی به مدیران و کارمندان را براساس مصوبات لازم الاجرا ضروری و قانونمند کرده اند، در همین چند ماه اخیر 7 نفر از ساکنان این منازل براساس مصوبات این کمیسیون منارل را تخلیه کرده اند.
 
اسفندیاری یادآور شد: بیش از 400 میلیون ریال صرف بازسازی کامل 6 واحد سازمانی و ایزوگام کامل این منازل شد تا از فرسودگی و تخریب این واحدها به عنوان بخشی از اموال بیت المال جلوگیری و احیای مجدد جهت استفاده بهتر ساکنان شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، مراد یگانه فرماندار شهرستان چرداول روز دوشنبه از منازل سازمانی و اقدام های عمرانی در دست انجام این واحدها در شهر سرابله بازدید و در جریان روند واگذاری و تعمیرات این واحدها قرار گرفت.
 
شهرستان 57 هرار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار