رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: سه دستگاه خودرو با جرایم معوق بیش از ده میلیون ریال درشهرستان بدره توقیف شدند.
کد خبر: ۴۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 24 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری افزود: در اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای جرایم معوق با بیش از 10 میلیون ریال خلافی تمامی خودروهایی که جریمه معوق دارند و در حوزه استان تردد می کنند، شناسایی و مشخصات آنان به تفکیک به پلیس راهور شهرستان محل تردد جهت توقیف ابلاغ شده است .
 
وی یادآور شد: عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بدره در اجرای ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هنگام کنترل ترافیک، سه دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای 10 میلیون ریال در معابر شهری متوقف کردند.
 
سرهنگ ناصری گفت: بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری پراید با بیش از 20 میلیون ریال جرائم معوق بوده است.
 
وی با اشاره به این اینکه خودروها پس از بررسی در سیستم راهور برابر مقررات برخورد قانونی شده عنوان کرد: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از 10 میلیون ریال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یکماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننمایند ، برابر مقررات رفتار خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور ایلام با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون اضافه کرد: برای ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار