مدیرکل تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 131 هزار و 935 کلاس تخریبی و فرسوده داشته‌ایم که تاکنون 48 درصد آن‌ها نوسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 24 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛علی شهری در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز استان ایلام اظهار کرد: فرهنگ مشارکت در امر مدرسه‌سازی باید بیشتر شود و خیرین تاکنون در امر مهم و ارزشمند مدرسه‌سازی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در کشور 131 هزار و 935 کلاس تخریبی و فرسوده داشته‌ایم که تاکنون 48 درصد آن‌ها نوسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند، افزود: علاوه بر این 126 هزار کلاس درس مقاوم‌سازی شده‌اند.

شهری با اشاره به اینکه استان ایلام با 53 درصد، عملکرد بسیار خوب و بالایی درزمینهٔ مقاوم‌سازی داشته است، خاطرنشان کرد: 61 درصد مدارس ایلام ایمن‌سازی شده‌اند.

مدیرکل تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: ساخت مدارس مساکن مهر در اولویت برنامه‌ها این سازمان بوده و از خیرین هم درخواست داریم باهمت خود در این راستا نوسازی مدارس را یاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه کسب ثروت مهارت است اما بخشندگی فضیلت است، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت مردم جامعه ما در امر خیر بسیار خوب بوده و این نشأت‌گرفته از دین مبین اسلام است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار