رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید بستر را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنیم، گفت: تعیین کننده نهایی خود مردم هستند و ما تنها وظیفه پاسداری از رای مردم و حق الناس را برعهده داریم.
کد خبر: ۴۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 24 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با حضور روسای هیات های اجرایی شهرستان های دهگانه اظهار کرد: اصلی ترین موضوع در انتخابات ایجاد و برقراری امنیت است و فرمانداران در سطح شهر و بخشداران نیز در حیطه کار خود در بخش ها مسئول برقراری نظم و امنیت هستند.
 
وی با بیان اینکه هیچ چیز نباید با سلامت انتخابات معامله شود، افزود: قانونمداری و بیطرفی در انتخابات مهمترین تکلیف مجریان انتخاباتی است.
 
معاون استاندار ایلام به تعامل سازنده بین هیات های اجرایی و نظارت در استان اشاره کرد و یادآور شد: هماهنگی و همدلی نزدیکی بین این هیات ها و ستاد انتخابات وجود دارد و به همین علت توانستیم بدون کم و کاستی مراحل انتخابات را طی کنیم.
 
رییس ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: مطالبه گری که رهبر معظم انقلاب از همه مسئولان انتخابات دارند و مطالبه اصلی مردم نیز است، ایجاد امنیت و بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است.
 
کلانتری نقش هیات های اجرایی در انتخابات را کلیدی دانست و افزود: هیات های اجرایی انتخابات امانتداران آرا و مورد اعتماد مردم هستند و باید تلاش کنند تا با اجرای قانون این اعتماد بیشتر شود.
 
وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید بستر را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنیم، گفت: تعیین کننده نهایی خود مردم هستند و ما تنها وظیفه پاسداری از رای مردم و حق الناس را برعهده داریم.
 
رییس ستاد انتخابات استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود امنیت ایران اسلامی را در دنیا مثال زدنی دانست و یادآور شد: امروزه بحران و آشوب های فراگیری بسیاری از کشورها منطقه و اروپا را فرا گرفته است اما با تدابیر و رهنمودهای معظم له و حمایت مردم و هوشیاری نیروی های مسلح امنیت ایران در جهان زبانزده شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
 
این انتخابات در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفری برگزار می شود.
 
برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام سه هزار و 77 نفر نام نویسی کردند که پس از بررسی صلاحیت ها از سوی هیات های اجرایی و نظارت در مجموع 97 درصد داوطلبان برای این دوره از انتخابات تایید صلاحیت شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار