تقسیم امتیاز ها در مسقط؛
تیم فوتبال پرسپولیس در مهمترین بازی از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 24 April 2017
تیم فوتبال پرسپولیس در مهمترین بازی از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ تیم الهلال در چهار بازی گذشته خود با 8 امتیاز صدرنشین هستند و با یک تساوی به دور بعد صعود خواهند کرد اما شاگردان برانکو برای داشتن شانس صعود به مرحله بعد فقط باید برنده این دیدار باشند.
 
برای سرخ پوشان تهرانی در این دیدار مهم و حیاتی ،بیرانوند،ماهینی،ربیع خواه،محرمی، انصاری، کامیابی نیا،احمدزاده،مسلمان، ،امیری ، علیپور و طارمی به میدان رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه2 ضربه سربازیکن پرسپولیس در اختیار گلر الهلال قرار گرفت.دقیقه 4 ضربه خطرناک عمرالخریبین در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 5 ضربه آزاد مسلمان توسط مدافعین حریف دور شد.دقیقه9 ضربه عمرالخریبین از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه11 سانتر احمدزاده در اختیار سنگربان الهلال قرار گرفت.دقیقه17 سانتر احمدزاده در اختیار معیوف قرار گرفت.دقیقه22 ضربه آزاد سلمان فرج توسط طارمی دور شد.دقیقه27 ضربه آزاد مسلمان از جناح چپ توسط مدافعان الهلال دور شد.دقیقه30 ارسال خربیین در اختیار گلر سرخ پورشان قرار گرفت.دقیقه36 ضربه ادواردو در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه38 ضربه خطرناک طارمی ازکناردروازه معیوف به بیرون رفت.دقیقه39 شوت ادواردو از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه43 سانتر بورک به اوت رفت. تا بازی در با تاوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 47 سانتر امیری توسط مدافع حریف دور شد.دقیقه 51 ضربه سر علیپور توسط مدافع حریف از روی خط طولی دروازه بیرون کشیده شد. دقیقه56 شوت مسلمان ازکناردروازه الهلال به بیرون رفت.دقیقه63 ضربه سر طارمی از بالای دروازه معیوف به بیرون رفت.دقیقه66 ضربه دیدنی طارمی توسط معیوف به کرنر فرستاده شد.دقیقه72 ضربه تک به تک خاربین از کنار دروازه پرسپولیس به پایان رسید.دقیقه83 ضربه علیپور از بالای دروازه الهلال راهی اوت شد.دقیقه85 شوت احمدزاده در اختیار معیوب قرار گرفت.دقیقه86 ضربه خطرناک بازیکن الهلال از کناردروازه به بیرون رفت.دقیقه90 ضربه عابد در اختیار بیرانوند قرار گرفت. تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار