روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان ایلام روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان حوزه ورزش تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۱۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 23 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در این آیین اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی این اداره کل و با مشارکت هیات های ورزشی وضعیت ورزش استان رشد مناسبی کرده است ولی در برخی از نقاط کمبودهای وجود دارد که با تبیین برنامه های هدفمند به دنبال رفع آنها هستیم.
 
بهروز حیدرزاده افزود: در سال گذشته شاهد رشد قابل توجهی از نظر کیفیت بخشی به برنامه های هیات های ورزشی بودیم و این موفقیت حاصل تلاش گروهی و تعامل دست اندرکاران ورزش استان است.
 
مدیرکل ورزش ایلام به موفقیت ورزشکاران استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکاران رشته های مختلف این استان سال گذشته و در رویدادهای مختلف ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب 784 مدال رنگارنگ شدند که تلاش مربیان و مسئولان هیات های ورزشی نیز در کسب این مدال ها و موفقیت ورزشکاران سهیم بوده است.
 
حیدرزاده تاکید کرد: هیات های ورزشی بازوان قدرتمند فدراسیون ها و اداره های کل ورزش و جوانان در راستای توسعه و گسترش ورزش در بخش همگانی و قهرمانی هستند.
 
وی گفت: تلاش هیات های ورزشی و همکاری آنها با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان می تواند نقش تاثیرگذاری برای بستر سازی و حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش در بازی های آسیایی پیش رو و المپیک 2020 داشته باشد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: یکی از گام های اساسی ما فعال سازی هیات های شهرستانی، برگزاری نشست این هیات ها با هدف بررسی عملکرد گذشته و برنامه های آینده است که توجه به دانش نیروهای این هیات ها در این موضوع نیازسنجی باید انجام شود و کلاس های آموزشی برای فعالان هیات های ورزشی نیز برگزار شود.
 
حیدرزاده تاکید کرد: با برنامه ریزی درست و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، شاهد حضور و موفقیت ورزشکاران استان در میادین آسیایی و جهانی خواهیم بود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از روسا و نواب رئیس 43 هیات های ورزشی استان ایلام تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار