امروز ،قبل از ظهرروز شنبه ،برای چهارمین بار متوالی در طول چند ماهه اخیر ،شاهد تجمع سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان در مقابل استانداری ایلام بودیم.
کد خبر: ۴۱۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 22 April 2017
امروز ،قبل از ظهرروز شنبه  ،برای چهارمین بار متوالی در طول چند ماهه اخیر ،شاهد تجمع سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان در مقابل استانداری ایلام بودیم.
 
به گزارش تابناک ایلام ،پس از آنکه موسسه مالی واعتباری فاقد مجوز آرمان (البرز ایرانیان ) توانست در  یک دوره فعالیت چند ساله ،با جلب اعتماد مردم استان ،نزدیک به 200میلیارد تومان از سرمایه مردم استان را در شعب مختلف خود سپرده گذاری کند ،اما امروز پس از گذشت هفت ماه از مشکلات مستولی شده در مسیر فعالیت این موسسه ،کماکان تکلیف سپرده گذاران این موسسه در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 
بیش از چهار بار تجمع بی حاصل در مقابل استانداری ،یک تجمع سراسری در مقابل بانک مرکزی ایران تاکنون حاصلی برای سپرده گذاران این موسسه نداشته است .تاکنون تنها پاسخ داده شده  از سوی دولت به تحصن مالباختگان ،این بوده است که "چون موسسه مجوز نداشته است کاری از دست دولت برنمی آید" و سپرده گذاران باید از طریقق دستگاه قضایی وبا طرح شکایت بدنبال احقاق حقوق ضایع شده خود باشند.
 
ممکن است پاسخ سوال داده شده از منظر حقوقی کمی منطقی به نظر برسد ،اما اینکه مسئولین دولتی در طول مدت زمان فعالیت بدون مجوز  این موسسه ، حتی یکبار از نحوه فعالیت ووضعیت مجوز ،از مسوولین آرمان سوال نکرده اند ،موضوعیست که تاکنون از سوی مسئولین دولتی  ودستگاههای مرتبط بی جواب مانده است.شاید پاسخ به این سوال بتواند در شناسایی مقصر اصلی تحمیل کننده این همه زیان به مردم محروم استان، کارساز واقع شود!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
پاسخ مسولین که میگن ارمان مجوز نداشته و کاری از دولت بر نمیاد. این جواب منطقی نیست خب دولت چطور اجازه داده که این موسسه فعالیت انجام بده. زمانی که مجوز نداره .مردم گول نوشته زیر تابلو خوردن که نوشته زیر نظر بانک مرکزی . مغازه بدون مجوز چطور ۲۴ ساعته پلمپ میشه ولی موسسه که مردم بدبخت کرد و پولشون برد کسی کارش نداره این عدالته؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار