رئیس دانشگاه ایلام گفت: گروه‌های مختلف دانشکده علوم انسانی این دانشگاه به‌خوبی توانسته است در زمینهٔ نظریه‌پردازی درست و منطقی نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۴۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 22 April 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمدعلی اکبری در جلسه «مبانی نظریه‌پردازی در علوم انسانی» که با حضور دکتر تقی آزاد ارمکی برگزار شد،  اظهار کرد: دانشگاه ایلام اراده دارد که مسئولیت اجتماعی خود را در جامعه انجام دهد و بحث نظریه‌پردازی به‌عنوان یک سیاست در دانشگاه ایلام موردتوجه جدی قرار دارد.

وی بابیان اینکه در این راستا دانشگاه ایلام با حضور اساتید توانمند و خوبی ورود کرده است، افزود: گروه علوم انسانی به‌خوبی توانسته درزمینهٔ نظریه‌پردازی درست و منطقی نقش‌آفرینی کند و خوشبختانه در این زمینه تاکنون کارگاه‌ها و جلسات بسیار خوبی برگزارشده و تلاش در این راستا ادامه داد.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه مراکز آموزش عالی ایلام و از جمله دانشگاه ایلام، در زمینهٔ جامعه‌شناسی استعدادهای خوبی دارد، خاطرنشان کرد: برخی اساتید استان، گرانیگاه نظریه‌پردازی جامعه‌شناسی هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ایلام از همه نظریه‌ها استقبال می‌کند، افزود: ایران در زمینهٔ نظریه‌پردازی در طول تاریخ در دنیا برای گفتن حرف داشته و دارد و غنای فکری فرزندان این سرزمین نخواهد گذاشت ایده و نظریه در ایران بمیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار