کد خبر: ۴۱۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 22 April 2017
از اینکه مرا پیشنهاد دادید تشکر می کنم، ولی همان طور که بارها عرض کرده ام، تصمیم من تغییر نکرده است، تقاضایی برای کاندیداتوری ندارم. امروز روز ایثار و فداکاری از طرف کاندیداها و روز تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد جمعی از سوی نیروهای انقلاب یعنی شماهاست. امروز روز ایثار و برادری و وحدت از یک طرف و تصمیم گیری درست برای یاری رسانی به رهبر معظم انقلاب وملت ایران در شکست دشمن و ناامید کردن امریکا در جنگ احزاب و جنگ اقتصادی است. همانطور که بارها عرض کرده ام تصمیم من تغییر نکرده است، تقاضایی برای کاندیداتوری ندارم. شما نیامده اید در اینجا که انتخاب کنید، آمده اید که برای انقلاب تصمیم بگیرید.

من و شما نباید اشتباه کنیم. فرصت های زیادی از دست رفته است. زمان اشتباه کاری پایان یافته است. جای خالی نیروهای انقلاب، نبود رهبری نیست، بلکه  نبود فرماندهی است. ما بهترین رهبری را داریم. جبهه مردمی می تواند خلأ مدیریت و فرماندهی را در جبهه انقلاب بصورت خرد جمعی حل کند، از دعوت شما می خواهم استفاده کنم و نظریات خود را درباره مسئولیت نیروهای انقلاب اسلامی در اوضاع کنونی کشور، مردم و منطقه بیان دارم و در آخر، اگر فرصتی شد، اشاره ای به فهرستی از برنامه دولت انقلابی بکنم که در تبلیغات در استانها از آن استفاده کنید.
 
از هفده سالگی که تکلیف سیاسی و مبارزاتی خود را شناختم، همیشه تکلیف را در دفع خطر و بحران چه درحوزه سیاسی و چه امنیتی و چه دفاعی و در این سی سال اخیر در اقتصاد آن هم با تأیید امام و رهبری می دانستم. درس و پست و مقام چیزی جز ابزاری برای انجام تکلیف الهی من نبوده است. کما اینکه پس از پایان جنگ که مطمئن شدم تهدید جدی ما در آینده در اقتصاد است از رشته مهندسی مکانیک تغییر رشته دادم و به اقتصاد روی آوردم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترای اقتصاد را گرفتم.
 
در این مدت عمرم یک لحظه از انقلابی گری فاصله نگرفتم. در اوج خفقان رژیم شاهنشاهی در نوزده سالگی به زندان رفتم و بار دوم از دست آنها مخفی شدم و در مبارزه با رژیم شاه تا شب بیست و دوم بهمن از پای ننشستم. سپس به تشکیل سازمانی از همه احزاب و گروه های انقلابی شناخته شده  پیرو امام برآمدیم و تا آستانه کاندیدا شدن مقام معظم رهبری در سال 58 جلو رفتیم که ایشان البته شهید بهشتی را پیشنهاد دادند، ولی با ترور شهید مطهری و برجستگان دیگر انقلاب، فعالیت سیاسی و انتخابات را نیمه تمام گذاشتم و به سپاه رفتم و سازمان اطلاعاتی سپاه را بنیان گذاشتیم.
 
فرقانی ها و سازمان مجاهدین خلق و حزب توده را سرکوب کردیم و کودتای نوژه را خنثی و سپس به فرماندهی سپاه رسیدم که رهبر معظم انقلاب در انتصاب من به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند: سردار سرلشکر محسن رضایی، اکنون که پس از یک دوره طولانی و پرافتخار 16ساله در مسئولیت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت در خارج از سپاه را وظیفه دانسته و انتخاب کرده اید، اینجانب اولاً لازم میدانم از خدمات بزرگ و ارزشمند شما در آن نهاد مقدس و سرافراز قدردانی کنم. شما حقاً در این مدت همه استعدادهای خود را به کار انداختید تا سازمانی را که عظمت و کارایی و فداکاری و نشاط انقلابی آن، چشم تحلیلگران جهان را هم به خود متوجه ساخته است، از مجموعه ای از جوانان ایثارگر و عاشق اسلام و انقلاب و امام پدید آورید و به رشد و بالندگی برسانید.
 
هر دو پیش بینی ام درباره اقدام آمریکا پس از شکست در جنگ تحمیلی تحقق یافت / بیست سالی که از سپاه بیرون آمدم برای جلوگیری از این حادثه بوده است
 
اگر دیروز و امروز من و دیگر نیروهای انقلاب را تخریب می کنند حق دارند چرا که تروریستها و کودتاچیان و صدامیان و شورشگران را که آستین انها به خون ملت انقلابی و مظلوم ما بوده را سرکوب کردیم.
 
ما از انجام کارهایی که کرده ایم نه تنها پشیمان نیستیم که به آنها افتخار می کنیم. و اما اینکه بعد ازدفاع مقدس وشانزده سال فرماندهی سپاه  وارد سیاست شدم تنها برای یک تحول اقتصادی وفرهنگی بود. زیرا که در زمان عملیات فتح المبین سال 1361من به دوستانم گفتم که امریکا در این جنگ به جایی نخواهد رسید ولی بعد ازاین جنگ امریکا دو کار علیه ما می کند یکی محاصره اقتصادی ودیگری درگیری اعراب با ما بجای اسراییل. شما می بینید که هردو اتفاق افتاده است والان که 35سال ازان موقع می گذرد هردو اتفاق دراوج خود هست.
 
سند این پیش بینی دردستنوشتهای شهید بزرگوار حسن باقری هست. بیست سالی که من ازفرماندهی سپاه بیرون امدم برای مقابله باهمین دوحادثه بوده است. دردو عرصه فعالیت را شروع کردم یکی به عنوان مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی و دبیرمجمع تشخیص، سیاستگذاری و تهیه نقشه راه تحول و انقلاب اقتصادی را با نظر وهدایتهای رهبر انقلاب تحت عناوینی ازقبیل اقتصاد مقاومتی، سیاستهای اصل 44 و چشم انداز گرفته تا سیاستهای دیگر را خدمت رهبر انقلاب پیشنهاد وایشان با اصلاحات و تکمیل کردن انرا به سران کشور ابلاغ، که باید بگویم بیش ازسی درصد آن عمل نشده است. اگر امسال یک دولت انقلابی تشکیل شود نقشه راه اداره کشور کاملا اماده ودراختیار انهاست.
 
درعرصه دوم برای تحقق این نقشه راه، دوبار درانتخابات ریاست جمهوری شرکت کردم وهمه فریادم اقتصاد و آماده کردن نسل سوم وچهارم بر ای انتقال قدرت ومسولیت به انها بود. من دراین امر بیش از فعالیتهای قبلی آمادگی داشتم که تحول بزرگی را در مدیریت وکادرسازی و اقتصاد کشور بوجود آوریم.
 
خدایا تو شاهد باش که من نه برای ریاست ونه برای قدرت  به سیاست وارد نشدم. و زمانی که دوباره لباس سپاه پوشیدم. جزبرای مقابله با  تهدیدات منطقه نبوده است. خدایا توشاهد باش ما تا تقدیم آبروی خود درراه تو ایستاده ایم. خدایا توشاهد باش که من یک غبار شلمچه را به ده تا ریاست جمهوری نمی دهم. و اگر هم درد و دوره انتخابات ریس جمهور می شدیم مطمئن باشید با همین لباس سبز به سازمان ملل می رفتم ونطق می کردم . امروز هم نیامده ام دراینجا که به من رای بدهید.  آنچه که امروز آویزه گوشم است این جمله حضرت امام است که درپیام به فرماندهان فرمودند:"" انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی سالها وماههای تعیین کننده ای درپیش دارد ...""
 
آرزوی من این است که یک جبهه فراگیر مردمی انقلابی  ایجاد و یک  دولت انقلابی و ریس جمهور انقلابی انتخاب شود. من بدون انکه درتشکیلات خاصی وارد بشوم. ازهرطریق قانونی که بتوانم به این هدف مقدس کمک می کنم. درشرایط کنونی مهمترین وظیفه پاسداری ازانقلاب را وحدت نیروهای انقلاب اسلامی می دانم.  . وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بدون یک مرجعیت و فرماندهی جمعی صورت نمی گیرد.دررابطه با مسولیتهای نیروهای انقلاب نکاتی را به عرض شما برسانم.
 
جامعه ما در اثر انقلاب اسلامی درمسیرتحولاتی قرارگرفته است. درهربعدی که این انقلاب ورود کرده است انجارامتحول نموده  است. ولی قریب بیست سال است که دراستانه ورود به  اقتصاد وزندگی  قرار گرفته است ولی پیشرویهای آن بسیارکند شده است. نمی گذارند انقلاب اسلامی وارد اقتصاد وازان طریق وارد زندگی مردم وازان طریق وارد جامعه بشود.
 
اقتصاد فراگیرترازسیاست در جامعه اثرگذار است .اگرانقلاب اسلامی وارد اقتصاد شود واقتصاد ملی ما اقتصاد مقاومتی بشود وارد تمامی خانه های مردم می شود وزندگی مردم وجامعه ما انقلابی می شود. تحریمها نه تنها خنثی می شود بلکه تبدیل به یک فرصت تاریخی برای نظام جمهوری اسلامی ومردم می شود. ورود انقلاب به اقتصاد ملی موجب تحولی درزندگی مردم ویاس وناامیدی درجبهه امریکا وغرب می شود. بنابراین انقلاب اسلامی برای مایوس کردن امریکا از بازگشت به کشور وتحولی درزندگی مردم باید ادامه یابد.
 
ورود انقلاب به اقتصاد یعنی اینکه اقتصاد اسلامی ومردمی وانقلابی شود چنداتفاق بیافتد: نخست اینکه سیاستها ورهنمودهای رهبری دراقتصاد وارد شود و در ثانی، ارزشهای انقلاب اسلامی وارد اقتصاد شود. سومین اتفاق این خواهد بود که نیروهای انقلابی وارد اقتصاد شود واقتصادیهای ما انقلابی گردند و چهارم اینکه، یک بسیج ملی درکشور دراقتصاد ملی بوجود آید و مدیریت انقلابی وارد اقتصاد شود.
 
عوامل متعدد داخلی وخارجی درمقابل ورود انقلاب به اقتصاد ایستادگی می کنند . لیبرالها و تکنوکراتها ونفوذیها سربازان پیاده غرب وتحریمهای اقتصادی وتهاجم فرهنگی( درحکم  نیروی هوایی دشمن) درجلوگیری از ورود انقلاب به اقتصاد بوده اند. ازطرف دیگر فاصله گرفتن ما ازارزشهای انقلاب اسلامی واجازه نیافتن مدیریت انقلابی در ورود به دولت موجب گردید که انقلاب درفتح سنگرهای اقتصادی وتشکیل یک جامعه اسلامی باز بماند.
 
همین تاخیر و ناکامی انقلاب باعث شده است که بین آنجاهایی که انقلاب به آنها ورود کرده مثل سیاست ودفاع وامنیت و با انجایی که انقلاب ورود نکرده است یعنی اقتصاد وزندگی مردم شکافی بوجود آید ،  اثر این عدم توازن انقلابی  و شکاف بین زندگی ومعیشت مردم با دفاع و سیاست وامنیت مهمترین دغدغه ما ومهمترین تلاش دشمن راشکل می دهد.
 
دراقتصاد ومعیشت مردم  پیشرفتها بسیار کند ودرسیاست ودفاع وامنیت پیشرفتها بسیار زیاد است. در اولی بازارهای داخلی بتوسط کالاهای خارجی فتح شده است ودردومی سربازان وافسران ما درحال فتح تمامی سنگرهای امریکا درمنطقه هستند. از آنجایی که اقتصاد درتمامی خانواده ها وجامعه حضوردارد انقلابی نشدن ان باعث بازگشت افکار وارزشها ورفتارهای طاغوتی کناررفته به درون جامعه شده است. ما غرب را تا سواحل مدیترانه عقب زده ایم وانها ازپشت بام درحال ورود به داخل خانه ما یعنی زندگی مردم وجامعه هستند.
 
فهرست دستاوردهای ما دربخش سیاست داخلی وخارجی وامنیت ودفاع شگفت انگیز است وفهرست عقب ماندگیهای ما دربعد اقتصاد وفرهنگ اقتصادی واجتماعی فاجعه بار وخطرناک شده است.
 
مسولیت نیروهای انقلاب اسلامی را جبهه انقلاب ورهبری ان تعیین می کند. امروز جنگ حق وباطل واسلام وکفر به همین شکاف وعدم توازن رسیده است. نفوذ ما درمنطقه وجهان اسلام و تحول دراقتصاد ملی وزندگی مردم درداخل. هردو بعد هم بهم مرتبط است. بنابراین دووظیفه ومسولیت کلیدی نیروهای انقلاب شامل ادامه پیشرفتهای شگفت انگیز انقلاب اسلامی ازیکطرف و جبران سریع خطرات اقتصادی واجتماعی تهدید کننده زندگی ومعیشت مردم ازسوی دیگر است.
 
چرایی این عدم توازن انقلابی وشکاف واقعیتها به فرصت نساختن ازتهدیدات اقتصادی واجتماعی وفرهنگی بوده است. ما برای اولین باراست که فن اوری انقلاب اسلامی که تهدیدات را تبدیل به فرصت می کردیم نتوانستیم دراقتصاد ازان استفاده کنیم. تهدیدات سیاسی رژیم پهلوی و استعمارخارجی را بالاخره دربیست ودوم بهمن ماه تبدیل به فرصت تاسیس جمهوری اسلامی کردیم وتهدیدات امنیتی سالهای 58و 59و60 ازکودتا وترور وشورش درمناطق کشور را تبدیل به تشکیل سازمانهای اطلاعاتی وانقلابی کردیم. هشت سال جنگ واشغال پنج استان کشور و آواره شدن سه میلیون جمعیت را تبدیل به آزادسازی سرزمین ها وایجاد سپاه پاسداران وحزب الله درلبنان وسپاه بدر درعراق کردیم. ولی اولین بار است که تهدیدات اقتصادی و آسیبهای اجتماعی وفرهنگی ناشی از آنرا نتوانستیم تبدیل به فرصت کنیم و زندگی مومنانه و رفتارهای اسلامی را درجامعه بوجود آوریم. دراینجا فن اوری ما ازکارافتاده است.
 
چرانتوانستیم تحریمهای اقتصادی را طی سی سال اخیرتبدیل به فرصت کنیم؟ چه انگیزه ای بالاتر درشکست دادن امریکا درمحاصره اقتصادی کشوربوده است؟ چرا دراین مدت سی ساله اقتصاد تبدیل به یک جهاداقتصادی نشده است؟ چرا بجای ان روحیه بسیجی وجهادی درجامعه دهه اول انقلاب مردم ما را منتظر یا اسمان دولت درگذشته ویا اسمان امریکا درالان گذاشته اند. ما جنگ را که وظیفه دولت بوده با دست مردم پیش بردیم حال که اقتصاد وظیفه مردم است می خواهیم با دست دولت انجام دهیم.
 
ما که ازامریکا مستقل شدیم حال می خواهیم ازطریق اقتصاد به امریکا وصل شویم. ما حتی باید یارانه هارا درامدی کنیم. چه رسد به انکه مردم هم باید درامدی بشوند ونه مصرفی ودولت باید درامدی بشود ونه فروش نفت خام. ما چندبار باید امریکا  را دراین چهل سال انقلاب بیازماییم تاثابت شود که امریکا جز به نابودی جمهوری اسلامی به هیچ راهی دیگر تن نمی دهد.
 
اگر از من سوال کنند که ایا امریکا دراین چهل سال هم موفقیتی داشت من اعلام خواهم کرد بزرگترین موفقیت امریکا تاکنون این بوده است که ازادامه انقلاب دراقتصاد جلوگیری کرده است. البته هرچند به دقیقه اخر رسیده ایم ولی به فضل پروردگار متعال شکست سنگینی را دراقتصاد روی دست امریکا خواهیم گذاشت. برادران من وعزیزان من ماباید خودرا برای یک مبارزه جدید ویک انقلاب جدید بنام مایوس کردن همیشگی غرب ونوکران او درمنطقه اماده کنیم. ما نیاز به یک انقلاب سومی داریم.
 
اول ازخودمان شروع کنیم. ریل تقسیم غنایم بعداز دفاع مقدس بجای ریل انقلاب قرارگرفت. شهادت طلبی کنارگذاشته شد وقدرت طلبی بجای ان نشست. اگرامروز فساد وتبعیض وتفرقه داریم بدلیل این بوده که نگاه ماعوض شد عقاید ما عوض شد رفتارهای ما عوض شد. ما دیگرانی نبودیم که درزمان جنگ و.انقلاب حرکت می کردیم . صف اهنین ما به این دلیل ازبین رفت. تکروی ها وتفرقه ها ازهمین تقسیم غنایم اغاز شد. برادری ها زیر دست وپای تقسیم غنایم ازبین رفت وله شد. مسابقه قدرت دراثر تقسیم غنایم شکل گرفت. سکون وعقب نشینی وسازش ازهمین تقسیم غنایم بوجود امد.
 
تنهایی رهبری وعمل نشدن به رهنمودهای ایشان ووصیتنامه امام ازهمین تقسیم غنایم بوجود امد. درطول این مدت ، چه کسانی هزینه را می پردازند وچه کسانی منافع این وضع را می برند. دراینحا نه دولتها و نه جناحهای هزینه ها را نمی پردازند . تفرقه سازان درجامعه هم هزینه ای نمی پردازند. نظام اسلامی و رهبری آن و نیروهای انقلاب اسلامی است که هزینه های ناکارامدی وبی مسولیتی و دزدیهای سیاسی وبیت المال را می پردازند.  دولتها وجناحها باید پا سخگو باشند. که پاسخگو نیستند. عزیزان من باید فکری کرد باید این روندها را برگرداند. با تفرقه و تششت چه به عنوان جوانگرایی وچه به عنوان گفتمان سازی وچه باعناوین دیگر نه تنها کمکی به رهبری ومردم نمی کند بلکه کمک به دشمن هست . رهبری و نظام اسلامی زیربار مسولیت های سنگین انقلاب وانتظارات مردم، نیازمند لبیک گویی ازسوی نیروهای انقلاب وبه تبع انها مردم انقلابی کشوردارد. لبیک گویی به رهبر انقلاب تنها بایک نهضت وانقلاب سومی امکان پذیر است.
 
اولین قدم تغییر نگاه اصلاح باورها ورفتارهاست و بازگشت به ارزشهای انقلاب اسلامی است. شروع کار وظیفه گرایی و احساس مسولیت است. تکلیف گرایی ووظیفه شناسی است. در ابتدای انقلاب جمعی ازمردم خوزستان خدمت امام درقم رسیدند به امام گفتند نیامده ایم که بگوییم انقلاب برای ما چه بکند امده ایم بگوییم ما برای انقلاب چکارکنیم. امام فرمودند بزرگترین کاری که شما بر ای انقلاب انجام دهیدوظیفه شناسی است. به وظیفه تان عمل کنید. وظیفه امروز ما تداوم انقلاب درحوزه های فتح نشده و متوقف نشدن پیشروی ها است تا امریکا وغرب را پشیمان کنیم.
 
نیروهای انقلاب باید مسولیتهای نظام را مسولیتهای خود بدانند. نظام نیازمند ادامه پیشرویهای خویش درمنطقه ونظم دادن به منطقه است ودرداخل نیازمند پاسخ دادن به عقب ماندگیهای اقتصادی است. ادامه انقلاب درحوزه سیاست خارجی به مقاومت وایستادگی و درحوزه اقتصاد به یک تحول وانقلاب نیازمند است. اداره کشوربا ناکارامدی درهمه قوای کشور وحتی دربخش خصوصی نفوذکرده است. فساد درهمه بخشهای اقتصادی نفوذکرده است فاصله گرفتن ارارزشهای انقلاب اسلامی درهمه کارگزاران کشور رخنه کرده است. از انطرف روحیه انقلابی گری درهمه اقشار با کم وزیاد ان وجوددارد. نارضایتی عمومی درهمه اقشار ازوضع موجود وتغییر انقلابی دران وجود دارد.
 
ما به یک انقلاب نیاز داریم ونه به یک جابجایی. بارفتن کسی وامدن کسی چیزی عوض نمی شود. با رفتن یک جناح وامدن یک جناح چیزی عوض نمی شود. خود جناحهای سیاسی نیاز به بازسازی وتعمیردارند. جریان اصولگرایی وجریان اصلاح طلبی نیازمند بازنگری واسیب شناسی واصلاح خود هستند. اصلاح طلبان نیاز به یک بازارایی وپاک کردن خود ازجریان فتنه را دارند واصولگرایان نیازمند پاکسازی رگه های تحجر و ونقش دادن به جوانها  را دارند. جامعه ما نیازمند یک انقلاب دیگری بنام انقلاب سوم است. یک اندیشه فراجناحی قادر است این انقلاب را رقم بزند.
 
ما درمقابل یک تهدید اقتصادی یا جنگ اقتصادی هستیم. امریکایی ها با اذناب خود قصد ادامه تحریمها وسخت گرفتن برتجارت مارا درخلیج فارس را دارند. انها طی چهارسال اینده فشارها را برایران  ادامه وحتی فکرمحاصره  ایران را دارند. این جنگ راباید بادفاع وجهاد جواب داد . ما حتی جنگ نظامی را تبدیل به یک دفاع انقلابی ویک انقلاب دفاعی کردیم. بنابراین مانیازمند یک انقلاب اقتصادی بنام انقلاب وجهاد سوم هستیم. انقلاب اقتصادی با اقتصاد وبا معیشت وبا پول درا اوردن وبا مادیگرایی فرق دارد.
 
نباید تا اقتصاد گفته می شود یک عده ای ازدوستان بگویند  فرهنگ مقدم است. منظور از انقلاب اقتصادی است که فرهنگ را هم دردامن خود دارد. فرهنگ واقتصاد دریک انقلاب اقتصادی درکناریکدیگر هستند. انقلاب اقتصادی بایک بسیج ملی ابتدا ازنیروهای انقلاب وبعد کل جامعه امکان پذیر است. جبهه مردمی برای یک انقلاب وبسیج مردم درصحنه این انقلاب تشکیل شده است. اگر این جبهه درصدد گرفتن دولت است نه برای ادامه همان رفتارها وکارکردها است بلکه بدنبال تشکیل یک دولت انقلابی برای تاسیس قرارگاه یک انقلاب اقتصادی است. بدون دولت نمی توان انقلاب اقتصادی را بوجود آورد.
 
اهداف انها ایجاد یک دولت و جامعه اسلامی ایرانی پیشرفته وتاثیرگذار درداخل ومنطقه است  . بنابراین شعاراین انقلاب می تواند:""دولت انقلابی برای : جامعه اسلامی وایران منطقه ای"" انقلاب اسلامی ازنظرسیاسی وفرهنگ سیاسی صادر شده ولی ازنظر اقتصادی وفرهتگ اقتصادی صادرنشده است. با انقلاب سوم است که موج سوم انقلاب به خارج صادر می شود. وپشتوانه نظم منطقه ای می شود ارزشهای انقلاب اسلامی ازطریق یک انقلاب اسلامی وصدور امواج ان به منطقه ای موجب مستحکم شدن پیوندهای مادرمنطقه خواهدبود.
 
یک زندگی مومنانه با ارزشهای انقلابی درداخل ومنطقه با منطقه ای کردن پول ملی وزبان فارسی درمنطقه ممکن است. این نهضت باید ازخودمان شروع شود و از بازگشت به ارزشهای انقلاب اسلامی درحرکتهای فردی وجمعی. اولین گام تشکیل یک سازمان انقلابی برای عملیات انقلابی بوده است. که خوشبختانه دراثر یک اسیب شناسی وتلاش یکسال ونیمی این کار ازابتدای سال 1395شروع شد. وبا اعلان موجودیت وتشکیل دومجمع سراسری فعالیتهای خودرا برای گام دوم اغاز کرده است. گام دوم پیروزی درانتخابات است. وگام سوم تشکیل یک دولت نقلابی است. گام چهارم برنامه ریزی و شروع یک ""نهضت مردمی اقتصادمقاومتی است"" مختصرا این چند گام والزامات آنرا توضیح می دهم:الف- تشکیل یک دولت قوی وکارامد وانقلابی
 
1--دولت انقلابی باید بتواند هم مسولیتهای نظام را دراجرا برعهده بگیرد ازمسولیتهای منطقه ای منطقه ای جمهوری اسلامی ازسوریه وعراق ویمن گرفته تا تحول اقتصادی درداخل کشوروتا هماهنگی با قوای دیگر وبخش دفاع وامنیت را وامادگی برای مقابله با افزایش تحریمها واحتمالا محاصره اقتصادی که درذهن اقای ترامپ مشابه دیوار مکزیک است را داشته باشد. به همین دلیل است که این دولت باید:

—تشکیل یک دولت انقلابی ازهمه نیروهای انقلاب و در تمامی .
—بکارگیری همه کاندیداهای ریاست جمهوری دردولت اینده چرا که اینها رقیب هم نبودند ونیستند وشما هم ظرفیتهای انها را دیده اید.
 
2-دولت انقلابی باید گفتمان انقلابی متناسب بایک جهاد اقتصادی اجتماعی بسیج کننده تمامی اقشار جامعه علیه فقر وبیکاری ازیکطرف وایستادگی درمقابل امریکا ازسوی دیگر وادامه نهضت مقاومت ازسوی دیگر درمنطقه راتولید کند.
 
3-اعمال انظباط شدید ازبیت المال گرفته وتا تصادفات وتا قاچاق و موادمخدر.
ب- نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی
1- تحول اداری ومدیریتی درکشورازجمله اختیاردادن به استانها صرفا درحوزه اقتصادی وتولید وتجارت
2- برنامه کادرسازی وانتقال قدرت به نسلهای سوم وچهارم است
3-اصلاح یارانه ها وتبدیل ان به یارانه های درامدی
4-برنامه نجات بانکی
5-موسسات تضمین اعتباری بنگاههای کوچگ ومتوسط
6-کسب وکارهای خانگی
7-نوسازی واحدهای صنعتی
8-سازمان تجارت ملی

ج- برنامه ایران منطقه ای
1-دیپلوماسی اقتصادی
2-اتحادیه کشورهای منطقه مقاومت
3-تقویت نیروهای دفاعی کشور ومتحدین درمنطقه
 
قبل ازاینکه چند توصیه برای شما نیروهای مخلص انقلاب داشته باشم باید به یک ابهام پاسخ بدهم واینکه چرا که من معتقد به میدان دادن به جوانها هستم ولی خودم همچنان درکنار شما در صحنه فعالیت واقدام وعمل هستم، لازم است توضیح دهم که مهمترین مسئولیت خودرا اماده سازی نسلهای سوم وچهارم انقلاب  برای برعهده گرفتن اداره کشور دراینده می دانم. وچون این کار جزازطریق مدیریت جهادی وانقلابی که تنها درصحنه عملیاتی قابل انتقال به جوانان کشوراست امکا ن پذیر نیست. از صحنه کنارنرفته ام جز باشهادت کنار نخواهم رفت و  انواع تهمت وافترا را به  عزلت و گوشه نشینی ترجیح خواهم داد.
 
1-جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید دراولین فرصت فراگیرترسازید.
2-جبهه مردمی مهمتر از یک انتخابات است ،لذا نباید فدای اشخاص بشود ویا درصورت ناکامی تضعیف شود. درجنگهای صدراسلام ارتش پیامبر در برخی جنگها شکست می خورد ولی ارتش ایشان منحل نمی شد. درجنگ خودمان هم همینطوربوده است.
3- باید پنج نفری انتخاب شود که متناسب با سناریوهای احتمالی پاسخگو بوده و پیروزی را برای ما رقم بزند. ماباید بصورت یک تیم وارد رقابت بشویم. وباهم رقابت نکنیم؟

پروردگارا رهبر انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی حفظ بفرما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار