فرماندار سیروان با بیان اینکه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در فضایی قانونمند با امنیت کامل برگزار می شود، گفت: رعیات قانون، بی طرفی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم از وظایف اصلی هیات های انتخابات است.
کد خبر: ۴۰۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 12 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛بهمن جلیلیان اظهار کرد: اصل امانتداری باید سرلوحه کار هیات های اجرایی انتخابات قرار گیرد و ایشان نباید در امور اجرایی و مدیریتی سلیقه های سیاسی و حزبی خود را اعمال کنند.
 
وی با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان در خصوص نحوه فعالیت و عملکرد این هیات افزود: اعضای این هیات به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید اصل امانتداری و معتمد واقعی مردم بودن را لحاظ و از اقدامات شائبه دار سیاسی پرهیز کنند.
 
جلیلیان با بیان اینکه اعضای این هیات باید دقت لازم را داشته و اجازه ندهند کار و سمت های آنها در دولت در نظر دادن و تصمیم گرفتن تاثیری داشته باشد، تاکید کرد: باید از تصمیم های جانبدارانه که باعث نگاه تردید آمیز مردم به هیات اجرایی می شود، جلوگیری و اصل بی طرفی کامل را رعایت کرد.
 
به گزارش تابناک ایلام، جلسه انتخاب هیات اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سیروان به ریاست فرماندار و با حضور 27 نفر از معتمدین محلی برگزار شد که پس از رای گیری 9 نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل این هیات انتخاب شدند.
 
 شهرستان سیروان با بیش از 14 هزار و 440 نفر جمعیت در شمال استان ایلام قرار دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار