تیم هاکی بانوان ایلام در چارچوب دور برگشت رقابت های نیمه نهایی هشتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان کشور پس از صدرنشینی در گروه ب، به مرحله نهایی راه یافت، اکنون خود را برای شرکت در این مرحله می کند.
کد خبر: ۴۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 10 April 2017
 نایب رئیس هیات هاکی بانوان ایلام گفت: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی لیگ برتر بانوان از 29 تا 31 فروردین با حضور چهار تیم صعود کننده ایلام، مشهد، همدان الف و گیلان در شهر اراک در استان مرکزی برگزار می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛نیلوفر عبدی اظهار کرد: تیم ایلام با 16 امتیاز و کسب مقام اول از گروه خود مدعی قهرمانی است و کادر فنی و ورزشکاران این تیم تلاش می کنند از این موقعیت نهایت استفاده را برده و قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنند.
 
وی یادآور شد: سطح این دوره از مسابقات لیگ برتر نسبت به دوره های گذشته بهتر بود و اکثر تیم ها نمایش خوبی در لیگ داشتند البته برخی استان هایی که پیش از این نیز در بخش بانوان فعالیت نداشتند به تیم داری در لیگ برتر روی آوردند.
 
عبدی با بیان اینکه این رشته تیمی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان است، افزود: شرایط مالی تیم ها در هاکی همانند دیگر رشته های ورزشی در بخش بانوان است اما این مشکلات باعث کناره گیری ما از رقابت های لیگ نشد و روز به روز نیز شاهد درخشش این تیم هستیم.
 
وی تاکید کرد: توسعه ورزش هاکی در میان بانوان در کشور چشمگیر است و این ورزش در استان ایلام نیز در سال های گذشته رشد خوبی داشته است.
 
عبدی اعضای این تیم را منیره کیانفر، زهرا جعفری، خدیجه قنبری، فاطمه امیدی، معصومه صید محمدی، بهاره صید محمدی، سمیرا قنبری، زهرا قرایی، سمیرا سلمانی، سارا شادارام و آذین میر اعلام کرد.
 
به گفته وی، به عنوان مربی هاکی بانوان در این رشته پرطرفدار در کنار تیم ملی نیز حضور دارم البته تیم ایلام را در این مرحله از مسابقات به میزبانی اراک نیز همراهی می کنم.
 
عبدی ضمن تقدیر از همکاری و حمایت رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون، نایب رئیس بانوان فدراسیون هاکی، مدیرکل و معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: با حمایت و همکاری این افراد، ورزش هاکی بانوان در ایلام در حال توسعه است و امیدواریم ورزشکاران این تیم با درخشش در رقابت های ملی ورزش استان را در کشور مطرح کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دور برگشت رقابت های نیمه نهایی گروه ب لیگ برتر هاکی بانوان با حضور نمایندگان ایلام، گیلان، همدان و مشهد بهمن ماه سال گذشته در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد که در جریان آن تیم های ایلام با 16 امتیاز و خراسان رضوی با 11 امتیاز به ترتیب مقام های اول و دوم گروه خود و تیم های همدان الف و گیلان نیز از گروه خود به مرحله نهایی صعود کردند.
 
این چهار تیم 29 تا 31 فروردین سال جاری در قالب مرحله نهایی هشتمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان کشور در مرحله نهایی به میزبانی اراک به مصاف هم می روند.

5-ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان ایلام به عنوان یکی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار