کد خبر: ۳۹۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 25 March 2017
تابناک گیلان / سیزدهمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین آنها تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین و کلمبیا پیروز شدند.

قاطعانه‌ترین نتیجه برای برزیلی‌ها ثبت شد که میزبان‌شان اروگوئه را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند. گل‌های این بازی را پائولینو سه بار در دقایق ۱۸، ۵۲ و ۹۰ و نیمار در دقیقه ۷۵ برای سلسائو و ادینسون کاوانی در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

برزیل با این پیروزی با ۳۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد و یک گام دیگر به صعود به مرحله نهایی نزدیک شد.

شب گذشته همچنین تیم ملی آرژانتین که میزبان شیلی بود، با تک گل دقیقه ۱۶ لیونل مسی از روی نقطه پنالتی بازی را با نتیجه یک بر صفر برد و با ۲۲ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.

کلمبیا نیز با همین نتیجه مهمانش بولیوی را شکست داد که تک گل این بازی را خامس رودریگس در دقیقه ۸۳ زد. کلمبیا با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

در سایر بازی‌ها پاراگوئه با نتیجه ۲ بر یک مهمانش اکوادور را شکست داد و مصاف تیم‌های ونزوئلا و پرو با تساوی ۲ – ۲ خاتمه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار