تاپایان روز پنجم؛
تا پایان روز جمعه چهارم فروردین (پنجمین روز از ثبت نام انتخابات) یک هزار و 282 نفر در این استان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.
کد خبر: ۳۹۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 24 March 2017

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: از این تعداد، 474 داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و 808 داوطلب نیز برای شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: از مجموع افراد نام نویسی کرده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،89 نفر زن هستند که 48 نفر آنها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 41 نفر نیز برای شوراهای اسلامی روستاها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه یک هزار و 18 داوطلب تا پایان روز چهارم ثبت نام کرده بودند، افزود: در پایان روز پنجم نیز 264 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام نام نویسی کردند که در مجموع تعداد ثبت نام کنندگان به یک هزار و 282 نفر رسید.

معاون استاندار ایلام از همه کسانی که می خواهند خود را در معرض انتخاب مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دهند خواست در فرصت باقی مانده به مراکز تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کنند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا در صورت ناقص بودن مدارک بتوانند نسبت به تکمیل آنها در وقت مقتضی اقدام کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه افراد متقاضی انتخابات شوراهای شهری برای ثبت نام باید به فرمانداری ها و داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی به بخشداری ها مراجعه کنند، افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 385 روستای این استان برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار