امام جمعه موقت آبدانان؛
امام جمعه موقت آبدانان گفت: تمام سعی و کوشش دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است که بحول و قوه الهی و تدبیر و هوشیاری رهبر عزیز انقلاب، این خواب پریشان آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۳۹۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 24 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نخستین نماز جمعه سال 96 آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیانگر اهمیت موضوع اقتصاد و حل مشکل معیشت مردم و اشتغال جوانان است.
 
وی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم ایشان در حرم رضوی را تعیین کننده مسیر یکساله حرکت جامعه دانست و افزود: تمام سعی و کوشش دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است که بحول و قوه الهی و تدبیر و هوشیاری رهبر عزیز انقلاب، این خواب پریشان آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.
 
حجت الاسلام اسماعیلی به موضوع انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال اشاره و تاکید کرد: رای افراد یک امانت الهی است که با ورود آن به صندوق، سرنوشت چهار ساله خود را تعیین می کنند.
 
خطیب موقت جمعه آبدانان یادآور شد: هنگام تصمیم گیری و انتخاب گزینه مورد نظر، باید بدور از هرگونه تعصب قومی و جناحی، تنها توان و تجربه و صداقت و کارآیی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری مد نظر قرار گیرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار