تا پایان روز دوم؛
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: 206 نفر تا پایان نخستین روز با مراجعه به مکان های تعیین شده (فرمانداری ها و بخشداری ها) مدارک خود را برای ثبت نام تحویل داده بودند که این تعداد با حضور 229 نفر در پایان وقت روز دوم به 435 نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۳۹۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 22 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری افزود: 236 نفر از ثبت نام شدگان روز دوم برای انتخابات شوراها در شهرهای این استان و 199 نفر نیز برای عضویت در شورای روستاهای استان ثبت نام کردند.
 
کلانتری با بیان اینکه از مجموع ثبت نام شدگان، 400 نفر مرد و 35 نفر زن هستند، تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان بندی آخرین فرصت حضور نامزدها برای تحویل مدارک مورد نیاز ثبت نام در این انتخابات 6 فروردین ماه جاری خواهد بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام از همه کسانی که می خواهند خود را در معرض انتخاب مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دهند خواست در فرصت باقی مانده به مراکز تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کنند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا در صورت ناقص بودن مدارک بتوانند نسبت به تکمیل آنها در وقت مقتضی اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه افراد متقاضی انتخابات شوراهای شهری برای ثبت نام باید به فرمانداری ها و داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی به بخشداری ها مراجعه کنند، یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 385 روستای این استان برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
 
کلانتری تاکید کرد: افرادی که دارای توانمندی هستند و می توانند حضور و نقش موثری در شوراها داشته باشند برای این منظور خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مردم خود می دانند چه کسانی را انتخاب کنند چون تعیین کننده در این عرصه فقط مردم هستند ولی امیدواریم کسانی در این عرصه شرکت کنند که توانایی رفع مشکلات و باز کردن گره ها را داشته باشند تا دست مردم هم در انتخاب افراد باز باشد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
 
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
 
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار