دبیر ستاد انتخابات استان ایلام بابیان اینکه ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ایلام تا ششم فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت؛گفت:تا پایان وقت اداری روز گذشته (دوشنبه سی ام اسفند سال 95 ) اولین روز نام نویسی داوطلبان، در مجموع 206 نفربرای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ایلام ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۳۹۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 21 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛خیرالله گراوند اظهار کرد: از این تعداد، 110 نفر از طریق مراجعه به فرمانداری و بخشداری ها ثبت نام کرده و 96 نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت پیش ثبت نام کرده اند.
 
وی با بیان اینکه تعداد 38 نفر از ثبت نام شدگان سابقه نمایندگی در ادوار گذشته را دارند، افزود: در تمامی 10 فرمانداری و 30 بخشداری تابعه استان نام نویسی انجام می شود.
 
به گفته وی، در این فرمانداری ها و بخشداری ها همچنین هیات های اجرایی تشکیل شده و در ایام تعطیلات نوروزی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در محل کار حضور داشته و از داوطلبان ثبت نام خواهند کرد.
 
دبیر ستاد انتخابات ایلام تاکید کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 385 روستای این استان برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره خواهند داشت.
 
گراوند یادآور شد: ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ایلام تا ششم فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: مرجع اعلام خبر و ثبت نام افراد در انتخابات شوراها فقط افراد مسئول هستند و از طریق خبرگزاری ها و دیگر رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
 
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
 
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار