سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام گفت: بخاطر بارش باران، جاده ها ارتباطی برون شهری این استان لغزنده است لذا از رانندگان می خواهیم با احتیاط و رعایت سرعت مطمئن در این جاده ها حرکت کنند.
کد خبر: ۳۹۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 21 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: بدلیل بارش پراکنده باران در جاده های استان، برخی جاده های مواصلاتی از جمله گردنه های قلاجه، محدود تونل های آزادی و رنو لغزنده است از این رو، احتیاط لازم باید از سوی رانندگان بیشتر از گذشته مورد توجه باشد.
 
وی با اشاره به مسیرهای پرتردد استان در این ایام افزود: می طلبد رانندگان و مسافران نوروزی در جاده های منتهی به امامزاده علی صالح و امامزاده شاه احمد بدلیل صعب العبور بودن تا حد امکان از وسیله نقلیه شخصی برای تردد در این مسیرها استفاده نکنند.
 
سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام همچنین از مردم خواست در صورتی که قصد مسافرت به دیگر مناطق کشور را دارند ضمن اطلاع از وضعیت راه ها، تجهیزات و امکانات مورد نیاز سفر را همراه خود داشته باشند و حتی الامکان از رانندگی در شب خودداری کنند.
 
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان ایلام، نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه نسبتا پایدار در آسمان استان ایلام تا اوایل هفته آینده است، بارش باران در این ایام پیش بینی شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است این استان دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
 
استان ایلام با وجود داشتن منابع طبیعی خدادادی و آثار و ابنیه تاریخی فراوان و منحصر بفرد زیارتگاه ها و اماکن مذهبی و یادمان های دفاع مقدس از زیر ساخت های مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار نیست.
 
این استان یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که 745 اثر آن در فهرست آثار ملی قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار