جلال میرزایی در جمع نخبگان آسمان آباد مطرح کرد:
میرزایی گفت:قبلا مجوز این طرح اخذ و مقدمات اجرای آن نیز از طریق گفتگو با سرمایه گذار فراهم شده است ،براین اساس پس از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان ،احداث پتروشیمی آسمان آباد نیز با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم 500نفر کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۳۹۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 21 March 2017

نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی گفت:درکنار دغدغه اشتغال جوانان آسمان آباد ،بدنبال رفع این مشکل از طریق اجرای طرحهای اشتغالزایی نسبتا بزرگی درآسمان آباد وهمچنینی بکارگیری جوانان این منطقه در طرحهای نفت وگاز استان هستیم.

به گزارش تابناک ایلام ،جلال میرزایی در جمع نخبگان وصاحبنظران آسمان آباد که عصر یکشنبه در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد اظهار کرد:در کنار ایجاد یک واحد پتروشمی در هلیلان ،سرمایه گذار این شرکت را به احداث یک واحدپتروشمی دیگر در آسمان آباد مجاب کرده ایم .

میزرایی ادامه داد:قبلا مجوز این طرح اخذ و مقدمات اجرای آن نیز از طریق گفتگو با سرمایه گذار فراهم شده است براین اساس پس از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان ،احداث پتروشیمی آسمان آباد نیز با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم 500نفر کلید خواهد خورد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از واگذاری بخشی از سهمیه استخدامی طرحهای نفت وگاز استان به حوزه شمالی خبرداد وگفت:با احداث ngl1300دهلران که از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی احداث خواهد شد ،بیش از 2000فرصت شغلی جدید  ایجاد خواهد شد .بدبنال این هستیم بخشی از این فرصت شغلی به اشتغال جوانان حوزه شمالی استان اختصاص یابد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در صدد هستیم در کنار بهره مندی از ظرفیت اشتغالزایی طرحهای نفت وگاز دهلران ، سایرشهرستانهای حوزه شمالی استان نیز از ظرفیت اشتغالزایی طرحهای نفت وگاز چنگوله بهره مند شوند.وی پیش بینی کرد با اجرای طرحهای نفت وگاز استان ،بیش از 5000فرصت شغلی ایجاد شود.

جلال میرزایی افزود: در کنار فرصت های شغلی حوزه نفت وگاز ،با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی ومنابع آب ،برنامه هایی درزمینه ایجاد فرصت های شغلی بخش کشاورزی دراین منطقه در دستور کار قرار دارد .

نماینده حوزه شمالی استان درادامه به موضوع ارتقاء دهستان آسمان آباد به بخش پرداخت وتصریح کرد: موضوع ارتقاء دهستان آسمان آباد به بخش به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

میرزایی بیان داشت : تاپایان فروردین ماه ، با حضور مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور در استان ،گزارش ارتقاء دهستانهای آسمان آباد و چنگوله به بخش و همچنین ارتقاء بخشهای هلیلان وچوار به شهرستان با نظر مثبت تهیه و به وزارت کشور منعکس خواهد شد.

میرزایی پیش بینی کرد در شش ماهه اول سال96 موضوع ارتقاء مناطق فوق در وزارت کشور نهایی شود.

میرزایی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:در استان مناطقی وجود دارد که با اتکا به منابع آن می توان نسبت به جذب سرمایه گذار برای بالفعل نمودن آن منابع واشتغالزایی مبادرت نمود .اما دربسیاری از نقاط استان به تبع نبود منابع ،فرصت های شغلی نیز محدود است وشعاردادن بدون توجه به شرایط وواقعیات، کذب محض است.

وی درپایان پیشنها داد به منظور بهره مندی از از ظرفیتهای بالقوه این منطقه و معرفی فرصتها ،همایش فرصتهای شغلی با حضور سرمایه گذاران ،صاحبنظران ومسئولین حوزه اقتصاد،صنعت واشتغال برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروندرشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
متاسفانه دربسیاری از شهرها مانند شهر رشت مردم بعلت عملکرد پر حرف وحدیت شوراها رغبتی به شرکت در انتخابات شوراها ندارندبطوریکه ارا دوره قبل مشخص میکند در کلانشهر رشت نماینده شورا با 8000 رای وارد شورا شود بهتراستافرادی که کاندید می شوندهدفشان خدمت بمردم باشد نه اینکه کسب امتیاز ودرامد ومصوباتشان برعلیه منافع مردم مانندمصوباتی که در قبوض عوارض نوسازی مصوب نموده اند که در هیج شهر دیگری مانند ندارد ویکباره ضریب خدمات پسماند بیش از 280درصد اضافه شده وبابت خدمات انجام نشده اتش نشانی از شهروند لهای خدمات دریافت میکنند وسایر عملکردهای ضد شهروندی دیگر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار