رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان ایلام گفت: 12 گروه ثابت و سیار شامل 30 نفر در طول تعطیلات نوروزی بر فعالیت مراکز عرضه فرآورده های خام دامی این استان نظارت دارند.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 19 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سعید صیدیوسفی اظهار کرد: این گروه ها علاوه بر مراکز عرضه، مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی را نیز نظارت و کنترل می کنند.
 
وی یادآور شد: گروه های نظارتی دامپزشکی به صورت گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت استان فرایند فعالیت غذاخوری ها را هم مورد کنترل و ارزیابی خود قرار می دهند.
 
صیدیوسفی تاکید کرد: گروه های ناظر دامپزشکی تنها بر مرکز عرضه فرآورده های خام دامی و واحدهای بسته بندی که دارای مجوز و پروانه فعالیت از این اداره کل هستند، نظارت دارند.
 
وی افزود: مراکز مجازی که فرآورده های خامی چون گوشت قرمز و مرغ، ماهی، شیر و تخم مرغ را به بازار مصرف عرضه یا بسته بندی می کنند مورد نظارت و پایش اداره کل دامپزشکی هستند.
 
صیدیوسفی ضمن اینکه از مردم خواست مواد پروتئنی خام مورد نیاز خود را از مراکز مجازی چون قصابی ها تهیه کنند، به آنها توصیه کرد از مکان های غیر مجاز حاشیه شهرها که مورد تایید دامپزشکی نیستند، اینگونه مواد را تهیه نکنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار