رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز امسال را برای مجرمان نا امن خواهیم کرد، افزود: طرح کنترل مجرمان سابقه دار به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد.
کد خبر: ۳۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 19 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی مهری اظهار کرد: نوروز امسال همچون سال های گذشته پلیس حضوری پررنگ در سطح جامعه و بین مردم دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز امسال را برای مجرمان نا امن خواهیم کرد، افزود: طرح کنترل مجرمان سابقه دار به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر رسیدگی سریع به پرونده های قضایی در ایام نوروز یادآور شد: سرقت ها و جرائم مرتبط با حوزه کاری پلیس آگاهی را در کمترین زمان ممکن کشف و نسبت به دستگیری سارقان و افراد تحت تعقیب با هماهنگی و تعامل مقامات قضایی اقدام خواهیم کرد.
 
سرهنگ مهری چند پیام و هشدار پلیسی به شهروندان را جهت رعایت نکاتی در پیشگیری از وقوع جرائم به شرح ذیل اعلام کرد:
1- از پارک کردن خودروها در مکان های تاریک و خلوت و مکان هایی که درختان و بوته ها به صورت طبیعی خودروها را استتار می نمایند، خودداری کنید.
2- از قرار دادن اشیای قیمتی، کیف، وجه نقد و اسناد و مدارک هویتی و مدارک وسیله نقلیه در داخل خودرو و در معرض دید خودداری نمایید.
3- درهای ورودی مغازه را از نوع کرکره ای مشبک استفاده نمایید و شب ها نیز روشنایی کافی داخل مغازه را تامین کنید.
4- راه های کانال کولر پشت بام را هر چند کوچک باشد به وسیله جوش دادن چند میله محفوظ نمایید.
5- حتی المقدور از قفل های کتابی و استاندارد استفاده کنید.
6- در ایام تعطیلات حتما از محل کسب و مغازه سرکشی کرده و قفل ها را بازرسی کنید.
7- از نگهداری وجوه نقد و طلاجات در منزل و در یک مکان مشخص خودداری نمایید.
8- در هنگام ترک منزل حتماً درب های ورودی، درب حیاط خلوت و پنجره ها را بازدید و از بسته بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
9- در زمان مسافرت ها حتما به افراد مطمئن و یا یکی از همسایگان قابل اطمینان کلید منزل را واگذار کنید تا از منزل تان سرکشی کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار