الهی گفت؛
فرمانده مرزبانی ایلام گفت: رسیدگی به وضعیت رفاهی نیروهای مرزبانی با توجه به شرایط سخت کاری از اولویت های ناجاست، چراکه نیروهای غیور مرزبانی حداقل دو سوم ایام سال را در سخت ترین موقعیت جغرافیای و آب و هوایی در مرزها سپری می کنند.
کد خبر: ۳۹۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 18 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ یحیی الهی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: اگر محموله مواد مخدر در این استان کشف می شود مربوط به مرزهای ایلام با استان های همجوار داخلی است ضمن اینکه در زمینه کشفیات محصولات ضد فرهنگی نیز با موردی در مرزها روبرو نشده ایم.
 
وی افزود: این استان در زمینه ورود و خروج کالاهای قاچاق نیز در مقیاس با سایر استان های کشور وضعیت مناسبی دارد و با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک امنیت مطلوبی در این مرز برقرار است.
 
فرمانده مرزبانی ایلام یادآور شد: رسیدگی به وضعیت رفاهی نیروهای مرزبانی با توجه به شرایط سخت کاری از اولویت های ناجاست، چراکه نیروهای غیور مرزبانی حداقل دو سوم ایام سال را در سخت ترین موقعیت جغرافیای و آب و هوایی در مرزها سپری می کنند.
 
الهی تاکید کرد: تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی و حتی امکانات ورزشی این نیروها برای آرامش خاطر آنان و خانواده های نیروهای مرزبان فراهم شده است.
 
وی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته و حمایت های مسئولان استان تاکنون به 95 درصد پاسگاه های مرزی این استان برق رسانی صورت گرفته و آبرسانی به این پاسگاه ها نیز با توجه به اینکه تعدادی از این مراکز در نقاط کوهستانی قرار دارند به شکل سیار صورت می گیرد، ضمن اینکه آبرسانی به 15 پاسگاه در شهرستان مرزی دهلران نیز با تمهیدات واحد مهندسی مرزبانی استان از طریق پمپاژ انجام خواهد شد.
 
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی استان دارای پروژه های های نیمه تمام متعددی است که با رایزنی های صورت گرفته و تامین اعتبار تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
 
سرهنگ الهی یکی از مهم ترین ماموریت های نیروهای مرزبانی را تامین امنیت زائران اربعین حسینی برشمرد و تاکید کرد: به اذعان مردم و مسئولان مشکلات و مسائل پیشروی زائران در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری یافته بود و امیدواریم در سال آینده با هماهنگی ببیشتر بتوانیم این مسائل را به حداقل برسانیم.
 
فرمانده مرزبانی استان ایلام تردد بیش از 2 میلیون زائر در چند روز محدود بدون بروز کوچکترین معضل امنیتی را نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح در تامین امنیت این مراسم عنوان کرد در حالیکه گروه های تکفیری و تروریستی همواره بر تلاش بر ایجاد اختلال در این امینت اذعان می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار