مدیر تامین اجتماعی چرداول اظهار کرد : 50 درصد از جمعیت 57 هزار نفری این شهرستان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۳۹۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 18 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ محمودرضا صیدی گفت: در شهرستان چرداول قریب به 9 هزار نفر بیمه شده اصلی و 24 هزار نفر بیمه شده تبعی هستند که معادل نیمی از جمعیت شهرستان است.
 
وی افزود: در سال جاری بیش از 140 میلیارد ریال مستمری به مستمری بگیران پرداخت شده است که با توجه به آمار مستمری بگیران در این سال نسبت به مدت مشابه گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
 
مدیر تامین اجتماعی شهرستان چرداول تاکید کرد: در سال 95 مقرری بگیران 11 درصد کاهش بیکاری داشته است و همچنین 600 کارگر ساختمانی و بیش از یک هزار و 200 نفر از رانندگان حمل و نقل برون شهری تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و از خدمات بهره مند هستند.
 
صیدی ادامه داد: در سال جاری بیش از 17 هزار دفترچه درمانی صادر شده که نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.
 
وی تاکید کرد: تامین اجتماعی دنبال حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و با توجه به میزان خدمات رسانی به عموم مردم از پر تعامل ترین مجموعه های اداری در هر منطقه ای است.
 
صیدی یادآور شد: برای خدمات رسانی مطلوب به مردم در هر جایی از کشور با مراجعه به شعب تامین اجتماعی می توانند نسبت به تعویض یا صدور دفترچه های درمانی بیمه خود اقدام کنند.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار