کد خبر: ۳۹۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 18 March 2017
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: راه‌ها وضعیت خوبی دارند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از همکاران در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‌رسانی در این ایام هستند.

به گزارش تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در مرز شلمچه و در جمع خبرنگاران درباره امنیت راه‌های منتهی به یادمان‌های شهدا اظهار داشت: راه‌ها وضعیت خوبی دارند و بیش از 300 هزار نفر از همکاران در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‌رسانی در این ایام هستند.

وی افزود: البته در خیلی از محورها تردد افزایش یافته و در نتیجه ترافیک سنگین شده است که در این زمینه همکاران ما توصیه‌های لازم را به مردم و رانندگان ارائه می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ابراز امیدواری برای جدی گرفتن توصیه‌ها توسط مردم، بیان کرد: امیدوارم با هماهنگی و همکاری مردم و پلیس بتوانیم کمترین تلفات و خسارات را داشته باشیم و با رعایت قوانین و ضوابط شاهد تعطیلاتی کم‌خطر و کم‌حادثه باشیم.

وی با اشاره به بازدیدی از مرز شلمچه گفت: در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خدمات‌رسانی به صورت مستمر صورت می‌گیرد؛ تعداد زیادی از مردم کشورمان عازم عتبات هستند که به همین منظور تراکم ورود و خروج را در مرزهای شلمچه، چذابه و ایلام داریم.

سردار اشتری درباره آمار ورود و خروج از مرزهای شلمچه، چذابه و ایلام عنوان کرد: به نظر می‌رسد روزانه در حدود 20 الی 30 هزار نفر ورود و همین میزان نیز از کشور خارج می‌شوند البته در روزهای آینده ممکن است در این سه مرز این تعداد افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در مزرهای هوایی نیز همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده هستند، افزود: توصیه می‌کنم که رانندگان در حین رانندگی موضوعات ایمنی را در نظر بگیرند و برای رسیدن به مقصد عجله نکنند؛ ما نیز همچون یار مهربان در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره وضعیت امنیتی مرز شلمچه و مرزهای جنوبی کشور تصریح کرد: وضعیت امنیتی در مرزهای سراسر کشور به ویژه خوزستان با توجه به گزارشهای بسیار عالی است. حضور زائران مناطق عملیاتی تحت عنوان راهیان‌نور سبب افزایش امنیت می‌شود؛ مردم از این ذخیره و منبع معنوی بزرگ در حال استفاده هستند و ما هیچ مشکلی نیز نداشته‌ایم.

وی در توصیه‌ای برای جوانان در زمینه استفاده از این ذخایر معنوی گفت: بهترین کلام را مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان داشتند که فرمودند بهترین راه برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی استفاده از ذخیره معنوی دفاع مقدس است و نیز فرمودند راهیان‌نور یک سنت حسنه است بنابراین آن عزیزانی که با نیت خالص به این مناطق می‌آیند حتما با دست پر باز می‌گردند.

سردار اشتری ادامه داد: زائران و نیز مردم باید از این ذخیره معنوی استفاده کنند؛ برای آزادسازی وجب به وجب و متر به متر این مناطق شهدای زیادی تقدیم شدند مظلومانه به شهادت رسیدند ولی برای دفاع از استقلال و آزادی کشور ایستادگی کردند بنابراین باید قدر بدانیم و البته بدانیم که چه اتفاقاتی رخ داده که امروزه ما چنین با امنیت و آزاد در اینجا حضور داریم.

وی افزود: اینکه امروزه مردمان کشور ما و عراق در کنار یکدیگر زندگی راحتی دارند به برکت خون شهدا، هدایت‎‌های مقام معظم رهبری و منویات امام راحل(ره) است؛ ان‌شاءالله همه ما از این گنجینه‎‌های بزرگ معنوی پاسداری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار