مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: تخصیص اعتبارات و کمک های دولت دکتر روحانی به شهرداری های استان ایلام در مقایسه با دولت گذشته از افزایش سه و نیم برابری برخوردار است که نشان دهنده توجه مدیران ارشد به مناطق محروم است.
کد خبر: ۳۹۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 18 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ عباداله باقری روز شنبه در آیین معارفه شهردار جدید آسمان آباد اظهار کرد: این مقدار اعتبار از محل کمک های وزارت کشور، ارزش افزوده، تخلفات و جرائم رانندگی، آلایندگی، نفت و بحران اختصاص یافته که بیانگر توجه دولت تدبیر و امید به شهرهای کمتر توسعه یافته است.
 
وی افزود: همچنین امسال بیش از 6 هزار تن قیر یارانه ای از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و 10 هزار تن قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری های استان ایلام اختصاص یافت که نقش بسزایی در آسفالت خیابان ها و معابر شهرها داشته است.
 
باقری از تخصیص 100 درصدی اعتبارات نفت و تملک دارایی های استانی، شهرداری ها و واگذاری 2 هزار و 500 تن قیر رایگان به شهرداری های شهرستان چرداول نیز در سال 95 خبر داد.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام یادآور شد: تخصیص اعتبارات و کمک های دولت دکتر روحانی به شهرداری های استان ایلام در مقایسه با دولت گذشته از افزایش سه و نیم برابری برخوردار است که نشان دهنده توجه مدیران ارشد به مناطق محروم است.
 
 به گفته وی، در دو سال گذشته به تمام شهرداری های تابع استان ایلام هر کدام 2 دستگاه خودرو تحویل داده شده که 50 درصد قیمت آن توسط وزارت کشور پرداخت شده است.
 
در این آیین محسن آزادنیاد با حکم استاندار ایلام به عنوان شهردار جدید آسمان آباد معرفی و از زحمات ترابیده شهردار سابق این شهر تقدیر شد.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای پنج شهر سرابله، آسمان آباد؛ شباب، بلاوه تره و توحید است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار