فرمانده انتظامی آبدانان گفت: امسال و با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توسعه آرامش مردم، 351 دستگاه وسیله نقلیه متخلف، شناسایی، توقیف و به پارکینک منتقل شدند.
کد خبر: ۳۹۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 18 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ پرویز جعفری اظهار کرد: این خودروها بدلیل داشتن جریمه معوق بیش از 10 میلیون ریال، انجام تخلفات حادثه ساز و خطر آفرین متوقف و به پارکینگ ها منتقل شده و پس از سیر مراحل قانونی ترخیص شدند.
 
به گفته وی، شناسایی رانندگان متخلف، برخورد با بر هم زنندگان امنیت فردی و اجتماعی، نظارت بر مراعات موازین قانونی راهنمایی و رانندگی و متوقف کردن خودروهای مشکل دار و مشکوک به سرقت و هنجارشکن از اولویت های پلیس است.
 
وی حفظ امنیت فضای کسب و کار و تفرج مردم را مهمترین مامویت پلیس دانست و افزود: امسال همچنین 231 دستگاه خودرو و 75 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مخل نظم عمومی نیز شناسایی و به پارکینک ها منتقل شدند.
 
سرهنگ جعفری از افزایش 285 درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان طی سال 95 خبر داد و اضافه کرد: در مجمو ع 105 نفر از سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان حرفه ای نیز در این ارتباط شناسایی، دستگیر و همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 
وی آموزش های فرهنگی و مشارکت اجتماعی را در کاهش جرایم موثر دانست و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم ناجا و همکاری متداوم مردم، پدیده سرقت در این شهرستان امسال به میزان 23 درصد در مقایسه با سال 94 کاهش داشته است.
 
سرهنگ جعفری با تقدیر از مشارکت و همراهی مردم با پلیس یادآور شد: حضور شبانه روزی پلیس در اماکن عمومی و کاهش میزان سرقت و برخورد جدی با توزیع کنندگان جزیی و کلی مواد مخدر باعث رضایتمندی مردم شده است.
 
شهرستان 60 هزار نفری آبدانان یکی از مناطق امن و بی حاشیه استان ایلام است که در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار