فرماندار دهلران گفت: اعضای این هیات از میان معتمدین محلی از اقوام و طوایف، گروه ها، احزاب و جامعه ایثارگران انتخاب شدند تا با انسجام و همدلی بیشتر شاهد برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و آرامش با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
کد خبر: ۳۹۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 17 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار دهلران شامگاه پنجشنبه در نشست معتمدین این شهر برای انتخابات اعضای هیات اجرایی گفت: هیات های اجرایی از میان مردم هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
 
سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: اعضای این هیات از میان معتمدین محلی از اقوام و طوایف، گروه ها، احزاب و جامعه ایثارگران انتخاب شدند تا با انسجام و همدلی بیشتر شاهد برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و آرامش با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
 
وی یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاکمیت مردم بر سرنوشت خود دانست و افزود: این حاکمیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به خوبی نمایان و مشهود است.
 
فرماندار دهلران تاکید کرد: مردم با انتخاب اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها در واقع سکان مدیریت شهر و روستا را به این افراد می سپارند.
 
موسوی بر لزوم قانون مداری و قانون محوری توسط هیات های اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اخلاق مداری، رعایت اصل بی طرفی، دوری از بخشی نگری و مسایل قومی و قبیله ای و مسئولیت پذیری از مولفه های لازم برای انتخابات سالم هستند که هیات های اجرایی باید با دقت این موارد مهم را مد نظر داشته باشند.
 
وی گفت: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات از برجسته ترین وظایف دست اندرکاران و مجریان است.
 
به گزارش تابناک ایلام، در این نشست با دعوت از 30 نفر از معتمدین، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهلران انتخاب شدند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار