پیگیری های جلال میرزایی جواب داد؛
وزیر نفت در جلسه شورای اداری استان که روز سه شنبه هفته جاری در استانداری ایلام برگزار شد از اجرایی شدن عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان خبرداد وگفت : با پیگیریهای مستمر دکتر جلال میرزایی خوراک پتروشیمی هلیلان تأمین شده و مراحل اجرایی پروژه در آینده به پیمان خواهد رفت.
کد خبر: ۳۹۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 16 March 2017

تابناک ایلام::سالهاست که با واژه ای تحت عنوان محرومیت آشنا شده ایم و هرگاه این واژه به گوشمان می خورد ،ناخود آگاه ذهنمان به سمت مناطقی از استان ایلام پرواز می کند .مناطقی که پس ازگذشت دههاسال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ،علیرغم تلاشهای فراوان صورت گرفته همچنان با توسعه یافتگی فرسنگ ها فاصله دارند .

کمتر کسی وجود دارد که وقتی از محرومیت وتوسعه نیافتگی استان ایلام حرفی می زند یا حرفی می شنود ،ناخود آگاه نام آشنای هلیلان وزردلان به ذهنش خطور نکند. مناطقی دور افتاده ومحروم با مردمانی سخت کوش ،کم توقع اما از جنس صداقت ورو راستی که همواره چشم امیدشان برای توسعه ورونق به مردانی از جنس خودشان بوده است وبس.

درطول سالهای گذشته ودر انتخاباتهای متعدد ، کاندیداهای زیادی آمدند با کوله ای از وعده وعید های توخالی برای رفع محرومیت ازچهره زیبای این منطقه روانه مجلس شدند، دوره های چهار ساله متمادی نمایندگی گذشت وهمه چیز تغییر کرد بجز محرومیت تحمیلی این منطقه!

گویا همه دست در دست هم داده بودند تا سایه محرومیت همچنان بر سر مردم این مناطق باقی بماند تا نردبانی باشد برای رشد وترقی جایگاه افراد وتقویت پایه های مدیریت آنان و البته بهانه ای برای ماموریت های کذایی مدیرانی که میهمان نوازی مردمان محروم این مناطق به مذاقشان خوش آمده است!

اما گویا این بار وضع فرق کرده است ،مردمان این مناطق در انتخابشان دچار اشتباه نشده اند ،مردی از جنس خدمت وصداقت ودر قاموس نمایندگی مردم، عزم خودر ا جزم کرده تا بدور از هیاهو وشعارهای پوپولیستی ،محرومیت را از چهره این منطقه پراستعداد وسرشار از ظرفیتهای بزرگ خدادادی  بزداید.

پس از تحقق پیگیری های دکتر جلال میرزایی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در زمینه اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای مرمت وآسفالت جاده های پر درد سر زردلان ،اینک خبر خوش دیگری کام مردمان این دیار را شیرین نموده است .خبر اجرایی شدن عملیات احداث یک واحد پتروشیمی در بخش هلیلان در جلسه شورای اداری استان از زبان وزیر نفت به همان اندازه مسرت بخش است که با آسفالت راههای ارتباطی ،دیگر هیچ بیماری اورژانسی در میانه راه سر بر بالین مرگ نمی گذارد.

وزیر نفت در جلسه شورای اداری استان که روز سه شنبه هفته جاری در استانداری ایلام برگزار شد از اجرایی شدن عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان خبرداد وگفت با پیگیریهای مستمر دکتر جلال میرزایی خوراک پتروشیمی هلیلان تأمین شده و مراحل اجرایی پروژه در آینده به پیمان خواهد رفت.

بدون شک با اجرایی شدن این پروژه مهم ، علاوه بر اشتغالزایی مستقیم وغیر مستقیم ،زدوده شدن غبار محرومیت از چهره هلیلان و رونق وآبادانی این بخش وشهرستان چرداول هدیه بزرگی به مردم محروم این منطقه خواهد بود که برای همیشه بنام جلال میرزایی ثبت وضبط خواهدشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار