فرمانده انتظامی شهرستان ایلام؛
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به آمادگی 100 درصدی مرکز فوریت های پلیسی این شهرستان در ایام نوروز از مردم خواست در صورتی که به هر علتی قصد ایاب و ذهاب اثاثیه منزل را دارند موضوع را با کلانتری محل هماهنگ کنند.
کد خبر: ۳۹۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 17 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: این کار به منظور جلوگیری از سرقت و سوء استفاده سارقان از خلوت بودن محلات و مناطق شهری است.
 
وی با اشاره به آمادگی 100 درصدی مرکز فوریت های پلیسی این شهرستان در ایام نوروز از مردم خواست در صورتی که به هر علتی قصد ایاب و ذهاب اثاثیه منزل را دارند موضوع را با کلانتری محل هماهنگ کنند.
 
سرهنگ فتاحی این اقدام را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت خواند و افزود: هوشیاری مردم باعث می شود که مجرمان نتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تمام توان نیرویی و تجهیزاتی خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم در ایام تعطیلات نوروز در ایلام به کار می گیریم.
 
سرهنگ فتاحی تاکید کرد: در این ایام با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و برپایی ایستگاه های نوروزی تلاش خود را در جهت پیشگیری از وقوع جرایم انجام خواهیم داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در معابر مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی سال
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز از اعلام محدودیت های ترافیکی در معابر منتهی به هسته مرکزی شهر ایلام در روزهای پایانی اسفند ماه خبر داد.
 
سرهنگ محسن ناصری گفت: با توجه به افزایش حجم ترددهای نوروزی و تقاضای سفر و عدم پاسخگوی ظرفیت معابر درون شهری از تقاطع سیدالشهدا (ع) به طرف چهار راه مقاومت به صورت یک طرفه، از تقاطع سیدالشهدا (ع) بطرف میدان 22 بهمن و خیابان طالقانی به صورت مقطعی و در ساعات پیک محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
 
وی از همه مردم ایلام تقاضا کرد به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی سعی کنند در روزهای باقی مانده از سال 95 حتی المقدر از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری به هسته مرکزی شهر و مراکز خرید استفاده کنند و با ماموران راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و روانسازی عبور و مرور در معابر مستقر هستند، همکاری کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار