معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام به مشارکت مردم این استان در جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم خیر استان ایلام امسال 16 میلیارد ریال در قالب این جشن ها به نیازمندان کمک کردند که نسبت به پارسال 70 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۹۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 16 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛رمضان دستیاری اظهار کرد: این میزان کمک در قالب صدقات، زکات، اکرام به ایتام، جشن های عاطفه ها و نیکوکاری از سوی مردم خیر اهدا شده است.
 
وی ادامه داد: با وجود محرومیت استان ایلام و نبود زیرساخت های اقتصادی، اما این موضوع بر کمک‌های مردمی به جامعه هدف کمیته امداد تاثیر منفی نداشته و در طول سال شاهد مشارکت مردم در این امر خداپسندانه هستیم.
 
دستیاری به مشارکت مردم این استان در جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم خیر
استان ایلام امسال 16 میلیارد ریال در قالب این جشن ها به نیازمندان کمک کردند که نسبت به پارسال 70 درصد افزایش داشته است.
 
وی یادآور شد: یکی دیگر از طرح های مشارکتی این نهاد ارتباط با اصناف، سازمان ها، شرکت ها و حتی خیرین خارج از استان است که از طریق ارتباط با آنها بتوانیم اقدام به جمع آوری مبالغی به عنوان کمک مردمی کنیم.
 
وی یکی دیگر از برنامه های این نهاد را توسعه مشارکت های مردمی و ترویج فرهنگ صدقه و سایر کمک های مردمی نقدی از طریق الکترونیکی و پیامکی اعلام کرد و گفت: اکنون پرداخت کمک از این روش از طریق کد ussd با شماره گیری #084*8877* یا ارسال عدد 1 به 8877 امکانپذیر شده است.
 
دستیاری اضافه کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز سال 96 در اماکن زیارتی، تفریحی و گردشکری با ایجاد ایستگاه های جمع آوری، طرح کمک ثبت نام حامی جهت ایتام با همکاری هلال احمر و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را اجرا می کنیم.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام در ادامه با بیان اینکه در سه ماهه اول سال آینده هم جشن رمضان و هم عید فطر را داریم، افزود: تقویت فرهنگ فطریه و زکات نیز در دستور کار است.
 
وی افزایش کمی و کیفی درآمدها، تجلیل از خیرین، جمع آوری کمک ها با استفاده از توسعه خدمات الکترونیک را از دیگر برنامه ها‌ی سال آینده این نهاد در حوزه توسعه مشارکت های مردمی اعلام کرد.
 
نزدیک به 60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار